2025-02-11, 20:36
Medlem
Har en del tjejkompisar som det aldrig blivit något med. Flera av dem är kramare. Men hur vet man egentligen när är kram är en invit till något mer? Beror det på kramen, och i så fall hur kramar man någon på det sättet?
Citera
2025-02-11, 20:46
Medlem
franges avatar
Det är det inte. En kram är förfan inte ens first base, det är att sitta och runka på avbytarbänken
Citera
2025-02-11, 20:46
Medlem
Turbulentxxxs avatar
En kram är bara en kram, skäm inte ut dig nu.
Citera
2025-02-11, 20:48
Medlem
Bluebeast72s avatar
När underlivet gnuggas frenetiskt mot dig o en tunga når ditt öra med viskningen...knulla mig
Citera
2025-02-11, 21:00
Medlem
slagskotts avatar
Om du känner att bröstvårtorna gräver sig in i ditt bröstben så vet du
Citera
2025-02-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
En kram är bara en kram, skäm inte ut dig nu.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är det inte. En kram är förfan inte ens first base, det är att sitta och runka på avbytarbänken

Fattar att några skojar men tror faktiskt inte du gör det. Min fråga till dig är därför. Kramar du alla på samma sätt? För det tror jag faktiskt inte nån gör. Så klart det kan vara en signal.
Citera
2025-02-11, 21:16
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusKristersson
Fattar att några skojar men tror faktiskt inte du gör det. Min fråga till dig är därför. Kramar du alla på samma sätt? För det tror jag faktiskt inte nån gör. Så klart det kan vara en signal.
Då ska det till en väldigt lång, typ obekväm kram.
Fast även det kan signalera att personen bara ser dig som en trygg punkt.
Snackar vi bara en kram, rakt upp och ner en kram så skulle inte jag reflektera över det iaf.
Jag tycker du ska vänta på en tydligare signal, förstör inte vänskap bara för du feltolkar kramar.
Citera
2025-02-11, 22:21
Medlem
Jordgubbes avatar
Fast du måste väl märkt att tjejer kramar, som andra hälsar dvs det betyder ingenting. Här ur filmen "Måndag hela veckan" ett exempel på en för lång kram.
Citera
2025-02-11, 22:26
Medlem
En kram är inte mer än en kram
Citera
2025-02-11, 22:26
Medlem
ragingcows avatar
Har nån av dina kompisar kramat dig så här?

https://www.youtube.com/shorts/--Zkq3i3M8k
Citera
2025-02-11, 23:15
Bannlyst
Det är därför vi måste sluta med kramar och sådant som hälsningsmetod. Man borde bara göra det mellan man och kvinna som verkligen tycker om varandra, alt. Med familjemedlemmar. Inte typ kompisar emellan.
Citera
2025-02-12, 14:13
Medlem
Landsbygdens avatar
Kram är ingenting, brukar jag tänka. Aldrig varit med om att kram lett någonvart.

Vanligt bland kvinnor och hbtq.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in