Citat:
Ursprungligen postat av
Girgen3
Inte odlat p ngra r nu, men ir r det dags igen! Nackdelen detta r r att jag ej kommer kunna frgro mina smttingar inomhus frsta veckan eller tv. Har ni erfarenhet av att direkts ute i sin jordbdd? Vad ska man tnka p?
Antar att man bara aktiverar fret i bltt papper som vanligt men sen bara stter ut frt direkt i sin stora jordbdd? r det ngon skillnad p early och auto i detta scenario?
Min andra fundering r hur det ser ut med fr leveranser. Sist bestllde jag ifrn seedheaven och var vldigt njd, men behver man vara nojig ver vilken adress man bestller till eller struntar polisen i att ngon fr ett brev med frn i? Tnker s dem inte vljer att knacka p 3 mnader senare

Tack p frhand allihoppa!!
Tror jag lst i tidigare trd om ngon som inte heller skulle starta upp hemma utan istllet hade en plastback med lite vatten och ngra hl i som stod ute i skogen o fungerade som ngon slags vxthus med vatten reserv... Rtta mig grna eller lgg till info, inget jag har testat men testar grna nu i r...
Frvrigt nr tror vi det r dags att s frerna? Sg sm brnnsslor titta upp i skogen herrom dan i Vstra Gtalands omrdet...