Tja soldater skogstomtar och övrigt löst folk!
Dags för er att börja planera årets äventyr.
Spot : mycket sol och gärna lite fuktig mark
Hitta en större sten bryt lös jorden på ena sidan så gropen blir ca 30 cm djup
Lägg tuvan som stöd åt ena sidan.
Häll ner 3 matskedar gelékulor som absorberar vatten och blanda det med näring och mossa mixa detta.
På med en säck kogödsel 40l och en halv säck 20 l planteringsjord på toppen. Vill ni ha mer volym använd cocos-fibrer, jord eller mossa.
Detta räcker för 3 plant.
Plantera 1 i vardera hörn och 1 i mitten.
Har ni olika spots så kör en genetik per spot
Spot a big bud
spot b ak 47
spot c kush
Då slipper ni återbesöket om en genetik tar längre tid.
Lägg en död gran över spoten då kommer inte rådjuren åt plantorna.
Det lönar sig alltid att köpa stark och bra genetik. 420 fastbuds levererar riktigt bra! Smakrikt starkt weed även från utomhusodling i Sverige.
Kör ni snabba autos plantera inte för tidigt!
Slutet maj till mitten juni är lämpligt. Skörd mitten augusti till början på september.
Om ni odlar indica dominerade strains så kan ni skörda tidigare då blir ruset mer åt sativa hållet.
köp bra näring och billig jord om ni vill hålla nere kostnaderna.
Terpiner finns inte i någon större utsträckning i köpe jord så det bör tillsättas om ni vill få bra smak på rökverket! Bio bizz är riktigt bra.
Vissa vill få fröer i buddarna vissa inte men köp en bra genetik det lönar sig.
Jag anser att man odlar för att få weed inte frön men alla är olika.
Earlys har jag ingen erfarenhet av men kompetensen finns i tråden.
Så släpp joppen i vår och lägg dom där extra timmarna så ska ni se att allt blir bra!
Tid in skörd ut! Det slår aldrig fel.
Har själv lagt ner allt som har med weed att göra och jag uppmanar alla med adhd att sluta röka gräs för vi blir så jävla kass av det!
Finns här för er vid eventuella frågor.
Mvh bean
Dags för er att börja planera årets äventyr.
Spot : mycket sol och gärna lite fuktig mark
Hitta en större sten bryt lös jorden på ena sidan så gropen blir ca 30 cm djup
Lägg tuvan som stöd åt ena sidan.
Häll ner 3 matskedar gelékulor som absorberar vatten och blanda det med näring och mossa mixa detta.
På med en säck kogödsel 40l och en halv säck 20 l planteringsjord på toppen. Vill ni ha mer volym använd cocos-fibrer, jord eller mossa.
Detta räcker för 3 plant.
Plantera 1 i vardera hörn och 1 i mitten.
Har ni olika spots så kör en genetik per spot
Spot a big bud
spot b ak 47
spot c kush
Då slipper ni återbesöket om en genetik tar längre tid.
Lägg en död gran över spoten då kommer inte rådjuren åt plantorna.
Det lönar sig alltid att köpa stark och bra genetik. 420 fastbuds levererar riktigt bra! Smakrikt starkt weed även från utomhusodling i Sverige.
Kör ni snabba autos plantera inte för tidigt!
Slutet maj till mitten juni är lämpligt. Skörd mitten augusti till början på september.
Om ni odlar indica dominerade strains så kan ni skörda tidigare då blir ruset mer åt sativa hållet.
köp bra näring och billig jord om ni vill hålla nere kostnaderna.
Terpiner finns inte i någon större utsträckning i köpe jord så det bör tillsättas om ni vill få bra smak på rökverket! Bio bizz är riktigt bra.
Vissa vill få fröer i buddarna vissa inte men köp en bra genetik det lönar sig.
Jag anser att man odlar för att få weed inte frön men alla är olika.
Earlys har jag ingen erfarenhet av men kompetensen finns i tråden.
Så släpp joppen i vår och lägg dom där extra timmarna så ska ni se att allt blir bra!
Tid in skörd ut! Det slår aldrig fel.
Har själv lagt ner allt som har med weed att göra och jag uppmanar alla med adhd att sluta röka gräs för vi blir så jävla kass av det!
Finns här för er vid eventuella frågor.
Mvh bean