• 2
  • 3
2025-05-11, 23:22
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Japp, det är det. Specifikt vita/europeiska män först och främst.

Ett annat sätt att se på det är att skapa det så lätt som möjligt för kvinnor som är pro-manskastrering som inte är högfungerande retards som normala kvinnor är som ser igenom agendan.
Citera
2025-05-12, 05:00
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Tror ni att vårt "moderna" samhälle, med dess regler och normer, aktivt arbetar för att kväva de naturliga maskulina instinkterna? Jag tror det är en medveten strategi för att göra oss män mindre aggressiva och mer kontrollerbara.

Ett exempel är skolan. Det är uppenbart att pojkar straffas för att de är energiska och spontana. De får ADHD-stämplar som om det vore ett brott att vara en pojke, medan flickor hyllas för att sitta stilla och lyda. Är det inte ett sätt att tygla våra unga män från tidig ålder?

Ett annat exempel är arbetsmarknaden. De flesta manliga yrken, som gruvarbetare och byggnadsarbetare, försvinner allt mer från Sverige och väst. Det flyttas utomlands, arbetskraft utifrån gör vårt jobb, etc. Vidare så med alla miljöregler och "säkerhetsåtgärder" så gör det att maskulinitetens risktagande och fysiska utmaningar försvinner. Samtidigt uppmuntras män att ta "mer mjuka" roller, som förskolelärare och sjuksköterska. Är detta inte en form av domesticering?

Tror ni likt mig att det här är en medveten strategi för att kastrera mäns naturliga instinkter?

Nja, förut reglerade man ju stökiga pojkars beteenden med ett kok stryk. Medicineringen är väl för att slippa slå dem till underkastelse. Tyvärr så behövs det, överaktiva skitungar är i princip omöjliga att arbeta med.
Citera
2025-05-12, 05:51
Medlem
Så är det alldeles säkert, och jag ser just detta som en sund strategi. Mannens primära instinkt är att krig är coolt. Om det inte vore för mångkulturen, som ingår i paketet, så hade jag ställt mig bakom denna strategi till 100%.

Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Mäns naturliga instinkter består av att ha en familj och få barn och fru att överleva ,och om nödvändigt försvara detta.

Det är inte att vara omotiverat aggressiv eller dum mot andra personer.

Det kan nog stämma, men fram tills familjebildningen så drivs mannen av ett grupptryck/instinkt som handlar om att vara macho. Den som är feg ska hackas i bitar.
På samma sätt drivs den unga kvinnan av ett grupptryck som bland annat går ut på att ha rätt åsikter. Den som inte tycker rätt ska hackas i bitar.
Senast redigerad av censuria 2025-05-12 kl. 06:46.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in