• 9
  • 10
Igår, 12:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Fresten knns som det kan vara positivt fr Sverige att Blackstenius gjorde ml i CL-finalen. Kunde hon ftt ett mer inspirerande avslut? Mnga stenar lyftes nog frn hennes axlar. Jag tror faktiskt att Blacken kommer vara grym i EM pga detta

Jag tnker samma. Dels hjer det hennes sjlvfrtroende; dels kan det kanske locka nnu fler tittare till EM, kanske frmst dem som redan fljer engelska damligan, men ven vanliga Arsenalsupportrar.
Citera
Igår, 16:11
Medlem
enlitenkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Stina sjuk. Hon sg iaf frisk ut igr. Tar Blomqvist hennes plats eller vgar man prova ngot djrvare?
Ijeh kanske? r i sinnessjukt bra form iaf och spelar ju p position mer lik Stinas. Och d hon fortfarande inte lmnat terbud s kan hon ju mycket vl dyka upp, iaf till andra matchen. Sjukdomssymtom r vldigt vagt formulerat, framfrallt med tanke p att hon eventuellt varit med sina Arsenal kollegor som festat i 48h i streck
Citera
Idag, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkorp
Ijeh kanske? r i sinnessjukt bra form iaf och spelar ju p position mer lik Stinas. Och d hon fortfarande inte lmnat terbud s kan hon ju mycket vl dyka upp, iaf till andra matchen. Sjukdomssymtom r vldigt vagt formulerat, framfrallt med tanke p att hon eventuellt varit med sina Arsenal kollegor som festat i 48h i streck
Stina e med truppen nu, antar att hon bara var superbakis och behvde en extra dag innan hon anslt sig till truppen. The guardian rapporterade att Slegers ringde till alla coacher o bad om att spelarna fick ansluta senare
Citera
Idag, 15:17
Medlem
enlitenkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lextex001
Stina e med truppen nu, antar att hon bara var superbakis och behvde en extra dag innan hon anslt sig till truppen. The guardian rapporterade att Slegers ringde till alla coacher o bad om att spelarna fick ansluta senare

Aldrig relaterat mer till professionella fotbollsspelare i mitt liv hahahah
Citera
Idag, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkorp
Aldrig relaterat mer till professionella fotbollsspelare i mitt liv hahahah
r frvnad att mccabe forstfarande str p benen och att australienskorna behvde sitta p 2 flyg ner asbakis. Fattar varfr Slegers ringde runt o sa, de kmr inte mndag morgon - glm de
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in