Jag har aldrig sett det diskuteras men tycker ämnet är intressant!
Jag upplever att steroider har börjat fungera mycket sämre på mig, så har ni också upplevt det? Ni som är lite äldre och har hållit på ett tag.
Jag vet inte om det är pga åldern eller pga allt mitt tidigare bruk. Men de mesta mediciner och droger skapar ju tolerans i kroppen så varför skulle inte AAS göra det? Jag hör ju ofta äldre byggare som snackar om att steroiderna var så mycket bättre på deras tid, men 250mg testo är ju just 250mg oavsett om det var på 80-90-talet eller nu lixom. Är det inte tolerans de har fått då istället tror ni?
Jag är ca 30-35år nu och har nyligen haft ett uppehåll från steroider på ca 5år nu, innan låg jag on nästan året runt i 6-7år.
Nu när jag börjat igen så får jag inte alls de effekterna jag vill ha längre.

Förr i början av kurandet på 500mg test så fick jag så mycket pump så det var jobbigt att bara diska eller borsta tänderna, blev ådrig som fan och vikterna flög upp på gymmet. Första kuren var (dumt nog) bara 8ml Tren Hex 76mg/ml. Bara den lilla dosen gjorde helt enorm skillnad. Nu ligger jag på diet och kör 500mg test C + 500mg tren E och det känns knappt av alls. Styrkan går inte upp alls och jag har inte blivit mer hård/ådrig tyvärr.
Prövat 4st olika märken sen jag började igen som andra gett gott omdöme, så det är inte matolja jag trycker. Skulle vilja dubbla dosen, men ekonomin är på botten nu så har tyvärr inte tillfälle för det.
Är det åldern eller är det toleransen?