Citat:
Ursprungligen postat av
Home2
Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
Har du pratat med henne då? Frågat varför hon känner som hon gör? Frågat när ni inte är intima med varandra? Har du frågat på ett vis som inte är dömande eller kritiskt?
Kan ju för all del svara för mig själv... Är inte så road av det, njuter ändå. Varför ej så road? Mjo i mitt fall för att jag fryser så väldigt efteråt, länge efter. Inte så kul om man måste ta på massa kläder eller ska sova. Kan också bli väldigt skakig ibland, knän och händer rustar av sig själva, överkänslig i hyn också. Med mera.
Prata med henne!