• 1
  • 2
2025-02-06, 18:53
Medlem
euqueros avatar
Jag är tjej (till skillnad mot för andra i denna tråd verkar det som) och är inte särskilt intresserad av att komma. För mig räcker det att ha sex. Och ja, jag njuter ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Grattis!!!
Du har hittat en undergiven kvinna.
Hennes uppgift är att du ska komma och hon är nöjd så.
Inget att gräva djupare i, håll hårt i henne, hon är en unicorn i dagens feministsamhälle 👍

Du kan ha rätt i detta. Jag är själv undergiven och ser inte min egen orgasm som något att eftersträva vid sex. Det räcker att killen kommer.
Citera
2025-02-06, 19:01
Medlem
Hon är rädd för att tappa kontrollen.
Citera
2025-02-06, 20:46
Medlem
Pissar hon ner sig vid orgasm?
Citera
2025-02-06, 20:52
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Home2
Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.

Kom ihåg; Damerna först!

Anledningen till att hon säger som hon gör är för att det förmodligen känns allmänt jobbigt att du ska smeka henne till orgasm när du själv är klar o helst bara vill slagga. Det gör henne stressad o besvärad.

Damerna först!
Citera
2025-02-06, 21:37
Medlem
Citat:
Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.

Har du pratat med henne då? Frågat varför hon känner som hon gör? Frågat när ni inte är intima med varandra? Har du frågat på ett vis som inte är dömande eller kritiskt?

Kan ju för all del svara för mig själv... Är inte så road av det, njuter ändå. Varför ej så road? Mjo i mitt fall för att jag fryser så väldigt efteråt, länge efter. Inte så kul om man måste ta på massa kläder eller ska sova. Kan också bli väldigt skakig ibland, knän och händer rustar av sig själva, överkänslig i hyn också. Med mera.

Prata med henne!
Citera
2025-02-06, 21:40
Medlem
Flaskpostenss avatar
Det kan ta tid för tjejer att få orgasm speciellt med en ny partner. Det krävs även saker som trygghet, tillit oftast för de flesta tjejer att få orgasm med någon ny de dejtar. Sluta hetsa hon och koppla av vännen.
Citera
2025-02-06, 22:08
Medlem
QuattroCarls avatar
Hon vill komma med den andra killen.
Citera
2025-02-15, 21:19
Medlem
Citat:
Hon fejkar uppenbarligen. Dom flesta gör det. Finns dom som fejkar riktigt jävla bra
Citera
2025-02-15, 21:26
Moderator
VitKallas avatar
Han har gett ett svar och svårare än så behöver det inte vara.

Varför skulle anonyma som inte känner henne kunna ge ett bättre svar? En sak är iallafall säker: att se henne som en del av ett kollektiv som fungerar på ett specifikt sätt trots att hon talar om hur hon specifikt fungerar är avtändande.

Du håller på att skapa ett problem av inget om du fortsätter ifrågasätta henne.
Citera
2025-05-30, 23:25
Medlem
Kan vara så att hon inte gillar att känna sig pressad. Förmodligen känner hon av att hon behöver komma för att du ska känna dig lyckad, och hennes orgasm är inte till för ditt ego.
Citera
2025-06-01, 23:58
Medlem
heavyloadzs avatar
Hon vill troligen bara få knullet med dig överstökat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in