• 1
  • 2
2025-02-06, 16:52
Medlem
Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
Citera
2025-02-06, 16:58
Medlem
F.Hansens avatar
Hon kanske tycker att hennes orgasmface är fult?
Citera
2025-02-06, 17:09
Medlem
Hon vill inte fejka och låtsas att det är skönt det du håller på med så bättre att bara skita i det.
Citera
2025-02-06, 17:09
Hon kan gå igång på att du tvingar henne att få orgasm. Många kvinnor gillar när det blir lite våldtäktigt.
Citera
2025-02-06, 17:10
Medlem
SmellOfFlowerzs avatar
Har också varit med om att en del skäms för det. Typ att de låter fult eller får fontän. Så det handlar väl om att skapa trygga rum och tillit.

Kanske kan ni typ onanera tillsammans/på varandra så att ni kommer samtidigt? Eller måste du alltid in och härja med kuken i fittan först?
Citera
2025-02-06, 17:21
Medlem
NyaHenriksss avatar
Grattis!!!
Du har hittat en undergiven kvinna.
Hennes uppgift är att du ska komma och hon är nöjd så.
Inget att gräva djupare i, håll hårt i henne, hon är en unicorn i dagens feministsamhälle 👍
Citera
2025-02-06, 17:46
Medlem
Mehhh , det låter tråkigt om du försöker efter ejakulering. Det är ju inte alls roligt längre för henne.

Varför försöker du inte få henne att komma mens ni faktiskt ha samlag? Varför efter du kommit? Och om hon verkligen vill komma kan hon också göra något åt saken?

Kanske hon talar sanning att hon faktiskt inte känner något behov att få orgasm just den dagen eller så ofta. Det gör det hela mer roligt när hon håller sig i nåra dagar? Betyder inte att hon inte njuter samlaget, bara för att hon inte få/vill ha orgasm.

Citat:
Ursprungligen postat av Home2
Dejtar en tjej som inte alltid vill få orgasm när vi har sex. Och hon har väldigt lätt för att komma så jag förstår inte varför. Eftersom hon inte kan komma vaginalt så brukar jag smeka henne till orgasm efter att jag har kommit i henne, men då säger hon att hon inte vill komma, frågar jag varför säger hon att hon inte behöver det.
Är det någon som kan förklara varför? Tjejer brukar ju annars klaga på att killen inte får dem att komma vid sex. Har aldrig varit med om en tjej som inte vill få orgasm tidigare.
Citera
2025-02-06, 17:47
Medlem
Torpedullas avatar
Hon lurar dig. Antagligen är hennes orgasmer fake. Om du vore bra på att ge henne detta skulle hon knappast säga nej. Det kan ju även bli långtråkigt, monotont och ibland smärtsamt om du behandlar hennes knopp som ett suddgummi t ex. (Ett jobb som måste göras i rättvisans namn är väldigt avtändande. ) Men vad vet jag. Kvinnans behov kan vara lite annorlunda än att få en mekanisk "avrunkning".
Citera
2025-02-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosie00
Mehhh , det låter tråkigt om du försöker efter ejakulering. Det är ju inte alls roligt längre för henne.

Varför försöker du inte få henne att komma mens ni faktiskt ha samlag? Varför efter du kommit? Och om hon verkligen vill komma kan hon också göra något åt saken?

Kanske hon talar sanning att hon faktiskt inte känner något behov att få orgasm just den dagen eller så ofta. Det gör det hela mer roligt när hon håller sig i nåra dagar? Betyder inte att hon inte njuter samlaget, bara för att hon inte få/vill ha orgasm.
Varför skulle det inte vara roligt längre för att jag har ejakulerat?
Citera
2025-02-06, 17:59
Medlem
AndersABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Hon vill inte fejka och låtsas att det är skönt det du håller på med så bättre att bara skita i det.
Behövde inte läsa längre än hit. Här har ni svaret. Så sluta fantisera om nåt annat.
Citera
2025-02-06, 18:28
Medlem
Citat:

Altså (sam)lag är väl något som man ha tillsammans och inte var för sig?

Man har väl som en man inte samma lust och drivkraft efteråt som innan man har ejakulerat ? Och kanske din partner kan känna av det.

Ni burde satsa på att komma samtidigt. Eller du efter henne. Låt henne komma först.
Senast redigerad av Rosie00 2025-02-06 kl. 18:33.
Citera
2025-02-06, 18:46
Medlem
Citat:
Gör tvärtom nästa gång, sen säger du att du inte behöver komma.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in