2025-02-06, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Vem brukar jobba så? Vad snackar din jävla nassetomte. Oskyldiga människor har blivit ihjälskjutna och du försöker raljera

Nja nu tar du ut svängarna ditt Vänster troll!
Vad har du för belägg för att dom är oskyldiga människor?
Du vet inget om deras förflutna och vad för hemskheter dom gjort tidigare innan dom invaderade Sverige!
Citera
2025-02-06, 11:13
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelicious
Denna? https://www.svtplay.se/video/8qPyWEJ...&position=1049
vid ca 17.40.
Det känns som att de bryter alla psykologiska lagar i hur de uppträder så tätt efter dådet. Kan de vara i sådan chock att de psykologiskt bara råkar agera som otroligt dåliga crisis actors? Eller att de har intervjuat två riktiga lärare i brutal stresschock och sedan låtit två c-skådespelare försöka återskapa intervjun.
Senast redigerad av BananaYoo 2025-02-06 kl. 11:18.
Citera
2025-02-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Det känns som att de bryter alla psykologiska lagar i hur de uppträder så tätt efter dådet. Kan de vara i sådan chock att de psykologiskt bara råkar agera som otroligt dåliga crisis actors? Eller att de har intervjuat två riktiga lärare i brutal stresschock och sedan låtit två c-skådespelare försöka återskapa intervjun.

Vad är det de sneglar på i hörnen under intervjun? Känns som det är ett papper med stödpunkter där.
Citera
2025-02-06, 11:30
Medlem
Jättpåslag av poliser med en gång.
Folk dom beter sig konstigt och onaturligt.
En gärningsman ingen känner och som saknar historia.
Knugen som uttalar sig.
Offren fortfarande anonyma.

Jag håller med. Det känns som en psyop.
Citera
2025-02-06, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TweentyFive
Min kusin bor i örebro och enligt han och hans vänner alla som dödats eller skadats har invadrare och muslimsk bakgrund. Han ska ha även skonat människor med svensk utseende.

Gick han och fråga religion, det låter konstigt. Inkluderade de även konvertiter, alltså sådana som hade muslimsk bakgrund men inte var det då? Kanske hade han släktforskat innan så han hade lite koll, verker ju haft mycket fritid, så det kan mycket väl stämma. Bra information.
Citera
2025-02-06, 11:32
Medlem
Garanterat fejk, 100%
Trögheten och oviljan att avslöja detaljer samt att tidningarna publicerar exakt samma detaljer vid exakt samma tidpunkter visar på att brottet förmodligen inte har ägt rum, iaf inte i den omfattning som man försöker basunera ut.

Jag tror att det är ett svar från WEF som vi kommer att se extremt många av nu när DOGE stänger ned USAID.

Låter det osannolikt?? Ni måste skaffa en användare på X, efter ett par timmar så ser ni också vad jag och miljontals andra ser.
Citera
2025-02-06, 11:33
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vad är det de sneglar på i hörnen under intervjun? Känns som det är ett papper med stödpunkter där.
Ja, fan vet. Har lite svårt att analysera klippet när det låter som att det ligger en hund som snarkar i lägenheten under nästan hela denna intervju. Jag gillar första gången mannen "bryter ihop" när han säger att han brukar ta med sig kaffet in till sitt arbetsrum, kvinnan verkar lite förvånad och tittar på reportern.. sedan in i kameran med en blick som verkar vilja säga "det klipper ni väl ändå bort, dåligt skådespeleri blev just till uruselt skådespeleri".
Citera
2025-02-06, 11:38
Medlem
Jesus144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Hej,
Jag är normalt sätt allergisk mot konspirationsteorier men det är så oerhört mycket märkligheter i det här fallet med det här cepet i Örebro att jag måste bolla detta med expertisen på Flashback.
Det finns framförallt 5 saker som för mig är helt obegripliga.

1: Hur kan den här mannen bott på samma adress i 15 år men hans närmaste granne, mittemot har aldrig sett honom? Han har inga sociala medier, inga vänner, inget jobb. Han har bokstavligt talat varit ett spöke. I Sverige 2025?

2: Det har imorgon gått 48 timmar sedan dådet. INGENSTANS varken på sociala medier, tidningar, TikTok eller i tidningen har ETT enda namn kunnat presenteras, vad beror det på? Ingen som har skrivit om en lärare, om en klasskompis, om en släkting, kusin. INGEN har skrivit "Vila i frid X" Det saknar i det närmsta motstycke att vi inte har ett enda namn utav 10-11 som har dött.....varför?

3: Personen har nolltaxerat senaste 10 åren, inte tjänat en krona. Även om han har levt på bidrag hur fan har han haft råd med 6-7 olika vapen, han har frekvent åkt till Thailand, Miami, Kryssningar. Hur kan en person utan inkomst leva någon form utav jetset-liv?

4: En utav dom absolut skummaste sakerna är ju polisens insats. Kan någon förklara detta för mig? Ingen verkar ju veta om skytten var i skolan och sköt 3 minuter eller 3 timmar. Hur är det möjligt? Varför kan ingen säga hur länge dådet pågick?

5: Avslutningsvis, idag när det går ett brandlarm på en skola dyker det upp 15 klipp på TikTok utav ungdomarna. Här har vi alltså en massaker (!) som pågår i timmar och vi har kanske 2-3 olika klipp - ingenting på skytten. Det ska ju funnits 3000 elever, personal, tjänstemän och dylikt. Ingen har ens tagit en bild på skytten eller händelseförloppet mer än typ ett klipp ifrån en toa.

Vad fan är det som händer här egentligen? Vad är det som sker?

Framförallt är det detta med 0 bekräftade offer som skaver som in i helvete, media är exceptionellt snabba på att annars skriva den här typen utav artiklar men ingenting om det heller....

Vad säger ni? Vad fan händer här?

Om det är 10 dödsoffer så beklagar jag naturligtvis och lider otroligt mycket med deras anhöriga. Det är en tragedi. Men ä så länge har vi bara en siffra att förhålla oss till och inga personer.

Allt är planerat. Man kan tycka det är omöjligt men inser man att demoner styr demoniserade människor i deras ignorans så är det inte längre omöjligt: https://www.youtube.com/watch?v=qu2psdJUVM0
Citera
2025-02-06, 11:42
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Garanterat fejk, 100%
Trögheten och oviljan att avslöja detaljer samt att tidningarna publicerar exakt samma detaljer vid exakt samma tidpunkter visar på att brottet förmodligen inte har ägt rum, iaf inte i den omfattning som man försöker basunera ut.

Jag tror att det är ett svar från WEF som vi kommer att se extremt många av nu när DOGE stänger ned USAID.

Låter det osannolikt?? Ni måste skaffa en användare på X, efter ett par timmar så ser ni också vad jag och miljontals andra ser.

DU medger "
Jag tror att det är ett svar från WEF som vi kommer att se extremt många av nu" kan du vänligen förtydliga?
Citera
2025-02-06, 11:43
Medlem
Jesus144s avatar
Förresten, skönt att allergin släppt. Hur känns det att tänka kritiskt oavsett hur många blinda som tror på lögnen? Även om alla 7 miljarder tror att jorden är en flygande boll som lyckas ha plant stillsamt vatten så kommer jag inte tro på den deceptionen. Lite i taget vaknar man. Innan dess blir man korrigerad & kontrollerad av kognitiv dissonans.
Citera
2025-02-06, 11:48
Medlem
Tycker även narrativet är intressant. Här har vi en massa människor som kommit till Sverige för att jobba och göra rätt för sig. De kämpar hårt och är i många fall högutbildade i sitt hemland, men rasistiska Sverige håller dem tillbaka. Sen kommer en misslyckad, outbildad, svensk socialbidragstagare och mördar dem i rasismens namn.

Deltagarna i operationen tycker säkert de gör en bra sak. Även om det inte har hänt, det skulle kunna hända. Det finns så många farliga människor med det här tankegodset där ute. Det är viktigt att belysa det.
Citera
2025-02-06, 11:54
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tycker även narrativet är intressant. Här har vi en massa människor som kommit till Sverige för att jobba och göra rätt för sig. De kämpar hårt och är i många fall högutbildade i sitt hemland, men rasistiska Sverige håller dem tillbaka. Sen kommer en misslyckad, outbildad, svensk socialbidragstagare och mördar dem i rasismens namn.

Deltagarna i operationen tycker säkert de gör en bra sak. Även om det inte har hänt, det skulle kunna hända. Det finns så många farliga människor med det här tankegodset där ute. Det är viktigt att belysa det.
Det är en intressant narrativ, men sanningen är att han fick inte dineros, du jävlas han med allt han såg.
Kan säga att rasism finns i Sverige men främst invandare mot invandare eller någon gammal gubbe som glor/kollar sned på invandare, just that! inte mer eller mindre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in