2025-02-07, 05:38
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Finns det verkligen en enda person här som tycker att hans video från Jamaica ser äkta ut?
Kommentarer har inaktiverats, undrar varför?
Hur fick Expressen tag på denna film by the way?
Ja frågorna är onekligen många...

https://www.youtube.com/watch?v=x9AX7SLqzTI

Varför ens gå omkring och filma med telefonen så nära ansiktet att man knappt ser annat. Vem filmade han det för undrar man ju direkt. Enligt researchen hade han ju inga vänner, inga sociala medier, ingenting. Ett nolltaxerande spöke åker till Jamaica och filmar sitt känslolösa ansiktsuttryck på en strand. Som du skrev, frågorna är många.
Citera
2025-02-07, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
exakt han reser runt överallt men nolltaxerar och går på försörjningsstöd? tillbakadragen och ingen har knappt sett han på 15 år ? han har ändå råd med 4 skjutvapen samtidigt som han inte har en spänn. 10 askar ammo kostar väl en slant också till såna "långbössor" som polisen helt plötsligt börjar säga om "älgstudsare"... amerikanskt att säga longgun... nä ja vet inte det här bara sjukt

Det är ju så extremt uppenbart att det är CIA som gjort operationen och sedan skrivit manuset till tidningarna. Långbössa är ju ett ord vi ALDRIG använder här men blir en direktöversättning från USAs Long gun.

Man har iscensatt detta för att kunna snabbt få opinion på massövervakning på skolorna samt gå det panikande USAIDs ärenden.

Ni måste in på X och läsa mer, det är överallt, den här skjutningen är en scam och MGM har aldrig existerat!! Kolla semestervideon, är dom seriösa som släpper ut den där dyngan?? Tror dom att vi är helt utvecklingsstörda eller???
Citera
2025-02-07, 06:06
Medlem
Smygknullarns avatar
Citat:
Var har jag sagt att skjutningen inte var på riktigt?
Det enda jag har sagt är att mycket med detta är märkligt.
Jag vet inte om det verkligen skedde, men det vet för fan inte du heller...

Nu är även grannen till GM med på konspirationen. Hon vet så klart inte om det hänt men bekräftar att GM inte är AI

Jävla foliehattar
Citera
2025-02-07, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
INtressant tråd ts och ja Richard är tydligen en något äldre exakt kopia av spöket Thomas Matthew Crooks.

https://www.youtube.com/watch?v=kcrP...C3%B6Officiell
Amerikanska styrkors fordon deltog i insatsen vid skolskjutningen i Örebro

Martin avslöjar att jänkarna var på plats. Dom får ju som bekant mörda svenskar helt utan några som helst konsekvenser så detta kommer vi nu iom DCA avtalet se mycket mer av.

Jag skrev tidigare i tråden att övningar för terror numera ingår för NATO-medlemskapet. Jag har inte själv kollat upp bilarna. Men fuck me
Citera
2025-02-07, 08:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Finns det verkligen en enda person här som tycker att hans video från Jamaica ser äkta ut?
Kommentarer har inaktiverats, undrar varför?
Hur fick Expressen tag på denna film by the way?
Ja frågorna är onekligen många...

https://www.youtube.com/watch?v=x9AX7SLqzTI

Märklig person den där Richard, som dels alltså höll sig isolerad utan inkomst men som ändå reste till lite kors och tvärs över världen.
Hade han månne inte tid att umgås med någon här i Absurdistan som den globetrotter han var?

Ja och vilken praktrasist åker ensam till Jamaica? Dom pratade ju om att han var i Miami med, vem finansierade den resan och vem mötte han?

Citat:
Ursprungligen postat av Belowmepls
Jag skrev tidigare i tråden att övningar för terror numera ingår för NATO-medlemskapet. Jag har inte själv kollat upp bilarna. Men fuck me

Ja frivilligt släppa in fienden är vi bra på i detta landet....
Citera
2025-02-07, 08:43
Medlem
Nu har anhöriga till offren börjat uttala sig i tidningar. Tror ni dem eller måste det vara på Flashback?
Citera
2025-02-07, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Nu har anhöriga till offren börjat uttala sig i tidningar. Tror ni dem eller måste det vara på Flashback?

Salims blivande fru? En kille som påstås vara 28 år gammal, men som såg ut att vara flera år äldre än 28 för över 10 år sedan?

https://ibb.co/zWjMBgRh

När kom han till Sverige? Jag förmodar runt den tiden, eftersom det var ett krig i Syrien då, och det ser ut som att det är bilder från Sverige upplagda runt 2015. Förövrigt var han engelskspråkig redan på den tiden.

https://ibb.co/q3Cpp0vY

Förutom elefanten i rummet, att han inte ser ut att vara 18 som han enligt uppgift ska vara på den där bilden, så tror jag av fördomsfullhet att det inte är helt vanligt att syrier behärskar engelska. Däremot känns det som något som vissa där har haft anledning att kunna. Exempelvis i kontakten med amerikansk trupp som var stationerade i landet.

Liksom den här Rickard Andersson är en konstig filur vars existens kan ifrågasättas, kan även den här Salims existens göra det. Visst, det finns en registrerad person under det namnet som ska fylla 29 år om några månader. Den här personen har bott i Sverige i 10 år minst, och kom under en tid där det var vanligt att det pratades om att flyktingar som kom var ”skäggbarn”, för att de såg ut att vara betydligt äldre än de uppgav. Den här Salim är inget undantag. Är det här hans riktiga identitet? Var han verkligen i den åldern? Vad har han haft i Sverige att göra?
Citera
2025-02-07, 09:45
Medlem
En av de döde Sall*m bodde med sin fru i en villa som nyligen köptes ca 2.8 miljoner, hur är det möjligt med så låg lön?.

Säger inte att dessa är med på en konspiration men kan vara värt att hålla ett öga på folkbokföringen och se om hon helt plötsligt bor med en annan man.

Nu Inväntar man namn på övriga mördade det bör vara flera svenskar, hoppas det finns någon i Örebro som kan bekräfta att de döda är "döda" framöver.
Citera
2025-02-07, 10:51
Medlem
Här har vi den möjligaste argumentationen för att amerikanska styrkor skulle ha närvarat. Att en svensk bil, med svenskt regg, som finns i svenska Transportstyrelsens system men har en amerikansk klassning för ballistisk skydd; NJI-standard.

Den som haft åtminstone lite lufthål i foliehatten de senaste åren vet att det kanske inte är Transportstyrelsens prio att lämna ut uppgifter om skyddsklassade fordon som troligen ingår i totalförsvaret.

Vilka bevis finns det utöver detta?
Citera
2025-02-07, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asteriz
En av de döde Sall*m bodde med sin fru i en villa som nyligen köptes ca 2.8 miljoner, hur är det möjligt med så låg lön?.

Säger inte att dessa är med på en konspiration men kan vara värt att hålla ett öga på folkbokföringen och se om hon helt plötsligt bor med en annan man.

Nu Inväntar man namn på övriga mördade det bör vara flera svenskar, hoppas det finns någon i Örebro som kan bekräfta att de döda är "döda" framöver.
Man brukar kunna se det på Ratsit efter en tid, måste inte bo i Örebro. Du har ju hittat hur han bor. Eller det är falskt förstås? Du tror inte han funnits. Men någon i Örebro kan ju också ljuga.
Citera
2025-02-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spasskysquare
Loool. Vilka bevis finns det ens för att något har ägt rum 😂😂.

Det är intressant hur, när det passar er, börja relativisera och ifrågasätta allting 😂😂 vanligtvis är relativisering av verkoigeheten en ”vänsteregenskap”

”Passar er”, i mitt fall så ifrågasätter jag sanningshalten i alla dessa lastbilar som användes för att meja ner fotgängare av påstådda islamister runtom i Europa för ett par år sedan också.

Som sagt, psyops är tillåtna i Sverige. I fredstid används det för att påverka grupper i samhället man tycker behöver påverkas. Med ett påstått terrordåd utfört av en muslim tänker jag att gruppen man vill påverka till att bli ilskna är sverigedemokratiska väljare, samt främlingsfientliga och rasistiska personer i största allmänhet. I fallet med rasistiska gärningsmän är gruppen man vill påverka personer med utländsk bakgrund, mångkulturförespråkare, vänstermänniskor i största allmänhet. Jag ser redan hur folk på sociala medier upprepar ”när det är en vit man är han sjuk, när det är en muslim är det en terrorist”.

Oavsett om den här grejen inträffat eller ej, så ska man ha klart för sig att psyops bedrivs mot den egna befolkningen i Sverige. Då finns det också skäl att fundera över vilka händelser som just är psyops. Den här händelsen känns som en kandidat. Oavsett vad så används den i påverkanskampanjer i detta nu, och politiska opinionsbildare kommer kunna använda den som slagträ i debatten.
Citera
2025-02-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Salims blivande fru? En kille som påstås vara 28 år gammal, men som såg ut att vara flera år äldre än 28 för över 10 år sedan?

https://ibb.co/zWjMBgRh

När kom han till Sverige? Jag förmodar runt den tiden, eftersom det var ett krig i Syrien då, och det ser ut som att det är bilder från Sverige upplagda runt 2015. Förövrigt var han engelskspråkig redan på den tiden.

https://ibb.co/q3Cpp0vY

Förutom elefanten i rummet, att han inte ser ut att vara 18 som han enligt uppgift ska vara på den där bilden, så tror jag av fördomsfullhet att det inte är helt vanligt att syrier behärskar engelska. Däremot känns det som något som vissa där har haft anledning att kunna. Exempelvis i kontakten med amerikansk trupp som var stationerade i landet.

Liksom den här Rickard Andersson är en konstig filur vars existens kan ifrågasättas, kan även den här Salims existens göra det. Visst, det finns en registrerad person under det namnet som ska fylla 29 år om några månader. Den här personen har bott i Sverige i 10 år minst, och kom under en tid där det var vanligt att det pratades om att flyktingar som kom var ”skäggbarn”, för att de såg ut att vara betydligt äldre än de uppgav. Den här Salim är inget undantag. Är det här hans riktiga identitet? Var han verkligen i den åldern? Vad har han haft i Sverige att göra?
Om han skulle haft fel ålder, när han kom, hindrar det att han är skjuten nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in