• 5
  • 6
2025-09-14, 07:07
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Skitbra film. Hoppas det kommer flera.
Jag såg något förvånande med tanke på mångas åsikt att senaste versionen var långt ifrån bra.
De kör den fortsatt på Filmstaden och så även på Stora biodagen nästa söndag när det är halva priset hela dagen.

Superhjältefilmerna går så dåligt att denna drar folk p g a riktig filmstjärna åtminstone?
Citera
2025-09-24, 21:22
Medlem
FlashbackBeers avatar
Nu har även jag sett filmen. Och måste hålla med om att den inte var nåt vidare. Inte alls samma nivå som tidigare filmer. Jag hoppas att de inte försöker sig på att göra en till.
Citera
2025-09-26, 22:09
Medlem
-GGs avatar
Den mexikanska familjen var enbart PK-dekor som skulle visa hur smarta, bra och hjältemodiga de är.

Usel film med tråkig och förväntad sensmoral.
Citera
2025-09-26, 22:21
Medlem
Kjelll-Magnes avatar
Ganska kass jämfört med de andra.
Citera
2025-09-29, 16:22
Medlem
DammigHyllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Nu har även jag sett filmen. Och måste hålla med om att den inte var nåt vidare. Inte alls samma nivå som tidigare filmer. Jag hoppas att de inte försöker sig på att göra en till.

Filmen är verkligen inget vidare. Tyvärr kommer de garanterat att fortsätta då den tjänat in riktigt mycket pengar, så enkelt är det. Hoppas verkligen att de vågar ta ut svängarna i nästa.
Citera
2025-09-30, 08:24
Medlem
FlashbackBeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DammigHylla
Filmen är verkligen inget vidare. Tyvärr kommer de garanterat att fortsätta då den tjänat in riktigt mycket pengar, så enkelt är det. Hoppas verkligen att de vågar ta ut svängarna i nästa.
Ja du har säkert rätt. Kommer säkert en till sen Jag hoppas också att nästa film i så fall blir bättre.
Citera
2025-09-30, 16:56
Medlem
Sun Rulers avatar
Såg den på bio i somras och fann den knappt uthärdlig.

+ Snyggt foto
+ Dinosaurier
+ Mahershala Ali

- Mer förutsägbar än en partiledardebatt i SVT
- Fullständigt ointressanta karaktärer

Jag ger den två svaga Shastasaurus av 5 möjliga.
Citera
2025-09-30, 19:02
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Riktigt dålig film.

Det mest komiska i filmen var när flickan ska hämta den där livbåten. I gräset bakom henne gömmer sig en T-Rex, båten blåses upp och ställer sig upp som en "vägg" som skymmer T-Rexen (så tjejen inte upptäcker den), varpå båten en HALV sekund senare tippar över och hamnar rätt. Då är inte T-Rexen längre kvar utan har teleporteras (?!) en bit bort...

Svårt att förklara, men ni som vet ni vet!
Hela det avsnittet är stendumt och måtte krävt minst 3 teleporteringar.

Citat:
Ursprungligen postat av zantera
T-Rexen i första 2 filmerna orsakar en mindre jordbävning vid varje steg och de poängterar alltid dens närvaro med vibrationer i omgivningen (bilar, vattenpölar osv) när den börjar närma sig och är inom någon kilometer's avstånd. I Jurassic World Rebirth kan den smyga eller teleportera sig.
Jovars, kanske ock människorna. När proffsgänget söker familjen vid anläggningen så ropar man högt efter dem på långt håll men blir ändå överraskad av mötet runt en husknut.
Citera
2025-10-08, 22:24
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Ja du har säkert rätt. Kommer säkert en till sen Jag hoppas också att nästa film i så fall blir bättre.

Nej, jag hoppas att nästa film blir en riktig dunderflopp, så att dom måste lägga ner serien. Man skulle ha slutat efter andra filmen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in