Citat:
Ursprungligen postat av
buhbye
Så Autism, enstöring, skjutvapen, får reda på att han inte kommer få några pengar denna månaden.
Det är därför han inte skriker "ni ska ut ur Europa!" i det där TV4 klippet som experten tycker vi ska höra.
Det han skriker är
"Hur fan ska * Jag Jobba?"
Där * är när han slår någonting i bordet.
Hur hör du hans säga ”Hur fan ska jag jobba?”
Patetiska flashback riddare som envisas med att det inte ska spekuleras i rasistiska motiv, men spekulerar i allt annat…
Med den informationen man hade efter några timmar efter massmordet var det redan tydligt för en normalt funtad person att det sannolikt handlar om ett hatbrott med rasistiska motiv.
Tills detta är motbevisat är det helt normalt att folk spekulerar kring detta era stolpskott. Men försätt runka till fantasin att det är riktat mot socialen medan ni kan.
Oavsett så lär det bli tydligt i dagarna och då väntar jag förväntansfullt på hur ni stolpskott kommer att rationalisera den nya lägesbilden så att den passar er fantasi om att detta inte kan ha nåt med rasism att göra
Ingen frisk människa begår sjuka brott, det är underförstått och det inte intressant för någon annan än stolpskotten när det är en pursvensk gärningsman.