2025-02-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pOXE
Mitragynin har klassificerats som narkotika av regeringen men hittar inget om 7-hydroximitragynin.
Ärligt talat inte jag heller nu. Men hade fan för mig det, jaja jag mindes kanske fel. Sorry
Citera
2025-02-01, 22:21
Medlem
Citat:
Denna molekyl finns alltså i kratom i väldigt små mängder. Varje gång vi dricker kratom så får vi i oss små mängder 7-hydroximitragynin.

Förmodligen kommer denna molekyl bli olaglig i samband med att kratom blir olaglig.

Verkar vara riktigt potent molekyl i klass med tramadol och oxy.

Någon som testat? Vad tyckte ni? Dosering?

Det är potentare än Tram, det är 14 gånger högre affinitet för att binda till receptorerna, än vad morfin har. Fins lite olika guider. Ta och googla vem som helst bör klara av att göra det iaf.
Senast redigerad av Bobthebear 2025-02-01 kl. 22:26.
Citera
2025-02-01, 22:26
Medlem
Citat:
Nån som har gjort kratom extrakt hemma för att koncentrera mitragynine och 7-hydroxymitragynine?
¨
Ja, det är väldigt simpelt. Köp på dig citron juice. fyll flaskan med så mkt citron juice att det är helt täckt över löven. låt stå i cirka 1 dygn. häll på vatten , släng sedan in det i frysen. när det väl är fryst, skär bort underresta delen där löven ligger. Sen ta vätskan och sjud bort vattnet. Kvar får du det du vill ha, en liten mängd dock kommer vara kvar i löven.
Bäst är dock om du använder stark alkohol ist för vatten, då kommer du inte behöva hålla på med att frysa det.
Citera
2025-02-01, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Jag skulle rekommendera dig att inte testa. Läst skräckhistorier om folk som ska kliva av 7oh. Det är uppemot 4 gånger starkare än morfin.

Jag skulle nog säga att 7oh är mer för berusnings/pundsyfte medan kratom kan man använda försiktigt och medicinskt. Har nog aldrig läst om någon som använder 7oh efter behov utan endast i berusningssyfte

Wikipedia säger att det är 14 gånger högre affinitet än Morfin. Iaf i djur studier.
Citera
2025-02-01, 22:41
Medlem
Citat:
Hur ska man göra om man bara har pulver bara? Man får ju bara pulver när man köper inrikes. Pulvret flyter inte upp när man blandar det med vatten, citron juice.

Ska man ta och blanda det med citronjuice låta det stå i 24 timmar och sedan filtrera ut pulvret med typ nån tunn gardin?

Därför du måste använda frysen om du kör vatten, vattnet expanderar när det blir till is och löven kommer hamna på botten då, kör du alkohol så är det bara filtrera det sen med tex "cheese cloth" lr ett vanligt bra filter. Det viktiga med citron juicen är att det frilöser alkaloiderna lättare från löven.
Rekommenderar dig att läsa guide dock, går enkelt att hitta. Så det inte blir något fel i det jag sagt.
Senast redigerad av Bobthebear 2025-02-01 kl. 22:45.
Citera
2025-02-01, 22:53
Medlem
pOXEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Därför du måste använda frysen om du kör vatten, vattnet expanderar när det blir till is och löven kommer hamna på botten då, kör du alkohol så är det bara filtrera det sen med tex "cheese cloth" lr ett vanligt bra filter. Det viktiga med citron juicen är att det frilöser alkaloiderna lättare från löven.
Rekommenderar dig att läsa guide dock, går enkelt att hitta. Så det inte blir något fel i det jag sagt.

Kan det här funka eller kör man nån annan metod?

Tänk dig att kastrullen innehåller citron juice och det tyget är min gardin som innehåller kratom.

https://ibb.co/2zSvLJJ

1. Kratom pulver.
2. Jag fyller ett glas med citron juice.
4. Jag fyller tunn gardin med kratom typ 20-50 gram, gardinet blir som filter.
5. Jag lägger in gardin bollen som innehåller kratom i citron glaset.
6. Väntar typ 20 timmar och trycker ut all vätska i samma glas.
7. Sen är det bara att dricka citron juicet, blanda ut det med te eller nått?

Hur mycket ska man ta tycker du? 20-40-50 gram?

Kommer man få starkare effekt? Är det safe att dricka det? Kommer man slippa den där spy känslan om man får i sig för mycket?
Senast redigerad av pOXE 2025-02-01 kl. 23:24.
Citera
2025-02-01, 23:03
Medlem
Citat:
Tänk dig att kastrullen innehåller citron juice istället för den där geggan och det tyget är min gardin som innehåller kratom.

https://ibb.co/2zSvLJJ

1. Jag har bara kratom pulver.
2. Jag fyller ett glas med citron juice.
4. Jag fyller tunn gardin med kratom typ 20-50 gram, det blir som filter.
5. Jag lägger in gardin bollen som innehåller kratom i citron glaset.
6. Väntar typ 20 timmar och trycker ut all vätska i samma glas.
7. Sen är det bara att dricka citron juicet, blanda ut det med te eller nått?

Hur mycket ska man ta tycker du? 20-40-50 gram?

Kommer man få starkare effekt? Är det safe att dricka det? Kommer man slippa den där spy känslan om man får i sig för mycket?

Du kan nog dricka det, men dom flesta som gör extrakt gör sig av med vätskan, då har du som ett klet sen som du enkelt kan väga och dosera. Slänger dig ett PM
Citera
2025-02-01, 23:18
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Du kan nog dricka det, men dom flesta som gör extrakt gör sig av med vätskan, då har du som ett klet sen som du enkelt kan väga och dosera. Slänger dig ett PM

Tar gärna ett PM också tänkte testa det här
Citera
2025-02-02, 05:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofflan
Jag testade när jag var I staterna. Sjujävla drag i dom, man brukar säga att 20mg 7-oh är ungefär som att stoppa i sig 50-80g kratom I en dos. Skillnaden är såklart att du slipper massa växtdelar samt andra bieffekter som du får av vissa av alkaloider som kratom pulvret innehåller.

Jag förstår varför folk i staterna mer och mer börjar gå över från oxy till 7-oh, för eurofin är på samma nivå som H. Sinnessjukt är det.

Låter ju nice, låter dock som att såna piller kan leda till dödsfall om det är en idiot som sysslar med dom xD
Citera
2025-02-02, 14:39
Avslutad
Rent 7-OH är dyrt och opraktiskt, förstår varför folk är intresserade men 7-OH extrakt är inte på något sätt en värdig ersättare, om det nu stämmer att den här ska vara laglig?
Citera
2025-02-02, 14:59
Avslutad
Citat:
Mitragynin har klassificerats som narkotika av regeringen men hittar inget om 7-hydroximitragynin.

Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Ärligt talat inte jag heller nu. Men hade fan för mig det, jaja jag mindes kanske fel. Sorry

Jag kan inte hitta det heller och jag har grävt i alla möjliga listor. Mitragynin finns på alla men ser inte 7-OH någonstans.

Är dom verkligen så borta att dom glömt att klassa 7-OH också? Det här är ju komedi.

Men skicka ett mejl till relevanta myndigheter ändå och dubbelkolla om inte någon tapper själ här känner för att offra sig.
Citera
2025-02-02, 15:37
Medlem
Citat:
Wikipedia säger att det är 14 gånger högre affinitet än Morfin. Iaf i djur studier.
Jävlar, till och med det. Som sagt, ett sjuhelvetes rus, och eurofi utan dess like.

Och då käkade jag bara en halv 20mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in