I maj 2024 hade du mer koll:
"Hallå där! Nu sitter du där förmodligen efter att ha varit såsig på tram i en period och nu mår du skit.
Har varit i samma sits och med tiden har jag hittat knep för att må så bra som möjligt på avtändningen.
Mitt första knep är att ta lyrica, kan du få tag på det så bunkra upp dig med det och du som ej har någon som säljer det, så beställ från darknet.
Lyrican ger mig ork, tar bort smärtan man får i hela kroppen och tar bort rastlösheten. Funkar suveränt med det för mig
Mitt andra knep är att köpa Loperamid från apoteket som är receptfritt. Det är för akut diarré men det tar bort stickningarna man får i hela kroppen och rastlösheten. Som man känner av speciellt när man ska sova. Loperamid är underbar och tar bort det värst.
Ta aldrig propavan, theralen eller liknande då det kommer förvärra stickningarna och rastlösheten… imovan går jättebra att ta
Var redo att din mage kan balla ur och som kan pågå i månader. Efter 4 månader hade jag fortfarande problem. Opiater stänger av tarmarna och finns risk att bli förstoppad och att man bajsar absurt mycket några dagar efter man slutat. Jag fick movicol utskrivet för detta. Finns nog annat medicin/laxering mot detta.
Kallsvettning har jag tyvärr inget som hjälper som jag vet och har fått brösta den delen.
Röka kände jag att de hjälpte när jag inte rökte och kunde bli bäng som fan. Men när jag röker dagligen så hjälper det inte ett skit tyvärr.
Tram är jävligt gött men man får tyvärr betala en pris för det med.."