2006-08-24, 23:09
Medlem
Jag skulle vilja veta om det gå att göra något av Flunitrazepam, immofane, stesolidll. Jag vet inte om det går att göra något av de där medlen i någon kombo. För att få nån rolig effect.

Tacksam för svar

kunde skriva rätt ok efter 40 mg stilnoct

Skeezix in the night
Citera
2006-08-25, 02:37
Bannlyst
Du kan blanda hur du vill.
Citera
2006-08-25, 17:02
Medlem
Ok, tackar
Citera
2006-08-25, 17:59
De verkar alla på samma sätt. Flunitrazepam & Stesolid är sk. bensodiazepinderivat. Imovane & Stillnoct verkar på samma sätt även om de inte klassas som bensodiazepiner. Det krävs enorma doser av dessa medel, för att det ska bli farliga.

Undvik helst alkohol dock, detta ökar dels den rent toxiska effekten, även om det fortfarande krävs en hel del. Men risken finns att man lätt flippar ur o blir totalknäpp, vilket naturligtvis kan leda till otrevligheter!
Citera
2006-08-26, 10:36
Medlem
Doogless avatar
Ja visst kan man det!

Jag brukar ofta blanda både Xanor och Stilnoct tillsammans med Kodein,och det ger ett härligt rus. Man känner sig helt avslappnad och lugn i kroppen och man får lite hallisar från Stilnocten och mår allmänt jättefint!

Man ska bara tänka på att inte blanda med Alkohol för då flippar man ut totalt med totala minnesluckor,och man ska inte ge sig ut på stan när man har gjort en blandings cocktail, utan sitta hemma i lugn och ro och bara chilla.

Perfekt för en myskväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in