Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2025-11-26, 10:50
Medlem
GrillTeknikers avatar
Har samma jävla problem. Det finns 10 PostNord-ombud, paketboxar och hela jävla köret bara en minuts promenad bort från där jag bor. Men för ett tag sedan öppnade en ny stor matvarubutik med PostNord-ombud långt åt helsike ute i ett shoppingområde långt bortanför gångavstånd, och numera kommer alla mina paket dit. Allt vackert prat om "klimatsmarta leveranser" - ja, jävligt klimatsmart att jag numera måste ta biljäveln och köra 10 minuter runt alla jävla enkelriktade- och bussgator för att hämta ett jävla mobikskal som kunde gått ner i brevlådan.

Kör Bring på allt numera, problem solved. Kanske går det upp ett ljus för PostNord-topparna i Stockholm när de yrvaket börjar undra varför ingen längre vill använda dem...
Citera
2025-11-26, 11:08
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillTekniker
Har samma jävla problem. Det finns 10 PostNord-ombud, paketboxar och hela jävla köret bara en minuts promenad bort från där jag bor. Men för ett tag sedan öppnade en ny stor matvarubutik med PostNord-ombud långt åt helsike ute i ett shoppingområde långt bortanför gångavstånd, och numera kommer alla mina paket dit. Allt vackert prat om "klimatsmarta leveranser" - ja, jävligt klimatsmart att jag numera måste ta biljäveln och köra 10 minuter runt alla jävla enkelriktade- och bussgator för att hämta ett jävla mobikskal som kunde gått ner i brevlådan.

Kör Bring på allt numera, problem solved. Kanske går det upp ett ljus för PostNord-topparna i Stockholm när de yrvaket börjar undra varför ingen längre vill använda dem...

Det där borde väl gå ändra i appen eller innan man beställer vilket ombud man vill att det ska skickas till ?

Ja det låter efterblivet det där istället för att underlätta, enkla billiga saker ska ju gå direkt till brevlådan.
Citera
2025-12-12, 11:49
Medlem
Det känns att Postnord har gjort lite förbättringar på sistone. Nu har jag flera gånger fått möjlighet att ändra på ombud. Jag vet dock inte hur det fungerar utan deras app. På appen har jag i alla fall kunnat ändra. Jag har också fått en del saker direkt till brevlådan. Någon annan här som har samma erfarenhet?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in