Har varit i Amsterdam nu i 2 dagar ocg gtt runt i Amsterdam /Red Light District.
Blev inte ngot d jag tnkte spara mig til jag kommer tilbaka om 2 veckor. Snackade med ngra rjejer dr att f en versikt ver priser.
Dag 1:
Tjej 1 (blond tjej med otroligtvackert lockit hr";
JAG: "HI, How much?"
HON: "Starting price is 100 E"
JAG: "What is included for 100 E"
HON: Erotic massage.
Jag: "With happy endinf"
HON "Yes"
Tjej 2: (Otroligt vacker tjej med mask over gonen och st liten mun.Lackstvlar upp til knna.)
JAG: Hi How are you?
HON: Fine, where are you from
JAG: Sweden and you?
HON: Chech Republik.
JAG: How much is it wirh you.
HON: 300 E for 20 min sex.
JAG: Thank you , i nedd to think. Maybe comming back.
Var otroligt dyrt men fick "resning i byxan" av at snacka med henne for hon var sykt sexig och blev ordentligt sugen men 300 E r fr mycket.
Dag 2,
Tjej 3.
JAG : Hi, how much?
HON: 100 E for 1 finish.
Blev inte ngor d sist jag hrde det och gick in s slutade det med att hon drog en servet ver min kuk och runkade av mig..sjlvklar ville hon ha 100 E til fr att att suga av mig men blev bara en HE.
Tjej 4
JAG: How much?
HON: 100 E for fuck OR suck 20 min.
JAG: ok thank you.
Tjej 5 (samma som 2 dagen innan).
JAG; Hi, how are you today?
HON: Fine, where are you from.
JAG: Sweden, you dont remember. We spoke yesterday.
HON:No, i see lot of people.
JAG: i Understand. You was from Czech Republic. From Prag?
HON: Yes.
JAG: Than yiu know about ShowPark.
HON: Yes of course I'm from Prag.
JAG: So how much is it with you.
HON: 100 E for suck or fuck.
JAG: wow..interesting. if suck are you totally naked.
HON: No. I just take of my top.
JAG; Ok.. interesting. I will come back in 2 weeks and than i will try find you. You stay same location every day.
HON: Yes, I stay here.
JAG: Cool. Must say I been walking arond RLD for 2 daya and you are one of the most beautiful girl i seen here.
HON: Thank you

Som sagt sjukt vacker ocg ganska ung tjej med fin kropp och sm brdt (som jag tycker om).
Jag r nsta sker p att jag kommer vara med henne om 2 veckor nr jag kommer tillbaka til.Amsterdam och hoppas p att inte blir lurad. Hon sa 300 E fsta dagen men det lt som full packe. S skert mjligt att f ngot fr 100 E.
terkommer med rapport

Over and Out.