Har varit i Amsterdam nu i 2 dagar ocg gått runt i Amsterdam /Red Light District.
Blev inte något då jag tänkte spara mig til jag kommer tilbaka om 2 veckor. Snackade med några rjejer dör att få en översikt över priser.
Dag 1:
Tjej 1 (blond tjej med otroligtvackert lockit hår";
JAG: "HI, How much?"
HON: "Starting price is 100 E"
JAG: "What is included for 100 E"
HON: Erotic massage.
Jag: "With happy endinf"
HON "Yes"
Tjej 2: (Otroligt vacker tjej med mask over ögonen och söt liten mun.Lackstövlar upp til knäna.)
JAG: Hi How are you?
HON: Fine, where are you from
JAG: Sweden and you?
HON: Chech Republik.
JAG: How much is it wirh you.
HON: 300 E for 20 min sex.
JAG: Thank you , i nedd to think. Maybe comming back.
Var otroligt dyrt men fick "resning i byxan" av at snacka med henne for hon var sykt sexig och blev ordentligt sugen men 300 E är för mycket.
Dag 2,
Tjej 3.
JAG : Hi, how much?
HON: 100 E for 1 finish.
Blev inte någor då sist jag hörde det och gick in så slutade det med att hon drog en servet över min kuk och runkade av mig..självklar ville hon ha 100 E til för att att suga av mig men blev bara en HE.
Tjej 4
JAG: How much?
HON: 100 E for fuck OR suck 20 min.
JAG: ok thank you.
Tjej 5 (samma som 2 dagen innan).
JAG; Hi, how are you today?
HON: Fine, where are you from.
JAG: Sweden, you dont remember. We spoke yesterday.
HON:No, i see lot of people.
JAG: i Understand. You was from Czech Republic. From Prag?
HON: Yes.
JAG: Than yiu know about ShowPark.
HON: Yes of course I'm from Prag.
JAG: So how much is it with you.
HON: 100 E for suck or fuck.
JAG: wow..interesting. if suck are you totally naked.
HON: No. I just take of my top.
JAG; Ok.. interesting. I will come back in 2 weeks and than i will try find you. You stay same location every day.
HON: Yes, I stay here.
JAG: Cool. Must say I been walking arond RLD for 2 daya and you are one of the most beautiful girl i seen here.
HON: Thank you

Som sagt sjukt vacker ocg ganska ung tjej med fin kropp och små brödt (som jag tycker om).
Jag är nästa säker på att jag kommer vara med henne om 2 veckor när jag kommer tillbaka til.Amsterdam och hoppas på att inte blir lurad. Hon sa 300 E fösta dagen men det lät som full packe. Så säkert möjligt att få något för 100 E.
Återkommer med rapport

Over and Out.