Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Apropå J’s story. VAD är de för opraktiska (och rent av fula) kläder dom klär på henne? Med basker & stora jeans som hon lär snubbla på.
Helt plötsligt hade N tid att göra 2 GRWM under loppet av någon dag, men hon får ingen hjälp mer än när hon ska på toa eller så va, näsan växer snart 🤥
Har inte lyssnat eller sett på podden, blir bara provocerad men däremot så får jag reklam på den, de är bara samma saker om
& om igen. Sex säljer ju, eller? 🤭
Visst är det så, man blir provocerad. Ja allt handlar om att sälja oavsett på vems bekostnad. Clickbaits är också något de fångar en del på.
Att se på yt gör att man ser vilka de verkligen är som försvinner när man endast hör. Jag fattar inte hur de inte blivit avslöjade än🤷♀️ Båda två notoriska lögnare och egoister🤥🤥 Var hittar du vilken plats de är på?
Jag såg också klädseln, de leker klä "dockan".
C ä charmig och liknar sin pappa mer om mer🩷
Hoppades så att A hade den mentala styrkan att stå emot N och sekten. Vilket han gjorde när han sa ifrån, men fick så mycket skit för det och får fortfarande från Niccis "fjårtisar och sliskiga gubbar". Man skriver inte "när ska denna mardröm vara över" om man "skiter i". J anklagar honom för att inte mena det, sa hon i något avsnitt. De enda som spelar för galleriet är Nicci och sekten. Verkar vara J och plastmorfar som tar hand om C igen, vilket de gjort till 99% Var är myndigheter i det hela, snart 1 1/2 år senare??