2025-04-16, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Lätt hänt😄 Nu är de åter i gamla rutiner där Nicci leker "ensamstående" mamma på tiktok som knappt "hinner gå på toa"🙄

De har nog insett sina begränsningar och skaffat folk som kan sitt jobb (så micken inte är i nyllet) och börja spela in i studio.

Jag föredrar att titta får då ser man himlandet med ögon och grimaser som försvinner när man lyssnar på deras kakafoni, minns inte när jag kollade sist.

J är så avslöjande på sin story. Säg att du passar barnbarn jämnt utan att säga det 🫣 Hon tog upp exempel när man hör en viss låt på repeat i huvudet. Hon hör bara barnlåtar, undrar varför?

Detta ska de ta upp i podden eller? (Undrar om Nicci hör barnlåtar jämnt, tror verkligen inte det) vem det nu som sa att det borde finnas "körkort" för att starta podd, håller med...berätta när det är värt att lyssna (kolla på) och något av vikt tas upp.

Apropå J’s story. VAD är de för opraktiska (och rent av fula) kläder dom klär på henne? Med basker & stora jeans som hon lär snubbla på.

Helt plötsligt hade N tid att göra 2 GRWM under loppet av någon dag, men hon får ingen hjälp mer än när hon ska på toa eller så va, näsan växer snart 🤥

Har inte lyssnat eller sett på podden, blir bara provocerad men däremot så får jag reklam på den, de är bara samma saker om
& om igen. Sex säljer ju, eller? 🤭
Citera
2025-04-16, 11:40
Medlem
Någon som har koll på vilken plats podden ligger på nu?

”Korten på bordet” är nog det sista podden bör heta. ”Berättar A men inte B” skulle passa bättre.
Citera
2025-04-16, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12

”Korten på bordet” är nog det sista podden bör heta. ”Berättar A men inte B” skulle passa bättre.

Plats 186
Citera
2025-04-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12

Håller med👍, deras namn är extremt vilseledande precis som de är, bara massa clickbaits och nonsens.
Citera
2025-04-16, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Apropå J’s story. VAD är de för opraktiska (och rent av fula) kläder dom klär på henne? Med basker & stora jeans som hon lär snubbla på.

Helt plötsligt hade N tid att göra 2 GRWM under loppet av någon dag, men hon får ingen hjälp mer än när hon ska på toa eller så va, näsan växer snart 🤥

Har inte lyssnat eller sett på podden, blir bara provocerad men däremot så får jag reklam på den, de är bara samma saker om
& om igen. Sex säljer ju, eller? 🤭

Visst är det så, man blir provocerad. Ja allt handlar om att sälja oavsett på vems bekostnad. Clickbaits är också något de fångar en del på.

Att se på yt gör att man ser vilka de verkligen är som försvinner när man endast hör. Jag fattar inte hur de inte blivit avslöjade än🤷‍♀️ Båda två notoriska lögnare och egoister🤥🤥 Var hittar du vilken plats de är på?

Jag såg också klädseln, de leker klä "dockan".
C ä charmig och liknar sin pappa mer om mer🩷

Hoppades så att A hade den mentala styrkan att stå emot N och sekten. Vilket han gjorde när han sa ifrån, men fick så mycket skit för det och får fortfarande från Niccis "fjårtisar och sliskiga gubbar". Man skriver inte "när ska denna mardröm vara över" om man "skiter i". J anklagar honom för att inte mena det, sa hon i något avsnitt. De enda som spelar för galleriet är Nicci och sekten. Verkar vara J och plastmorfar som tar hand om C igen, vilket de gjort till 99% Var är myndigheter i det hela, snart 1 1/2 år senare??
Citera
2025-04-16, 19:40
Medlem
Nicci och Lodin på hockey.. De blir inzoomade och när han märker det vänder och böjer han ner huvudet..
Citera
2025-04-16, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Nicci och Lodin på hockey.. De blir inzoomade och när han märker det vänder och böjer han ner huvudet..

Var såg du detta?
Citera
2025-04-16, 19:55
Medlem
Citat:
Var såg du detta?
TV4 play.. Djurgården - AIK. Han kändes väldigt obekväm..
Citera
2025-04-16, 20:02
Medlem
Citat:
TV4 play.. Djurgården - AIK. Han kändes väldigt obekväm..
Synd att man inte kan lägga till foto/video!
Citera
2025-04-16, 20:16
Medlem
Citat:
Synd att man inte kan lägga till foto/video!

Det ska gå! Via externa hemsidor dock, är inget proffs på de
Citera
2025-04-16, 20:17
Medlem
Citat:
Visst är det så, man blir provocerad. Ja allt handlar om att sälja oavsett på vems bekostnad. Clickbaits är också något de fångar en del på.

Att se på yt gör att man ser vilka de verkligen är som försvinner när man endast hör. Jag fattar inte hur de inte blivit avslöjade än🤷‍♀️ Båda två notoriska lögnare och egoister🤥🤥 Var hittar du vilken plats de är på?

Jag såg också klädseln, de leker klä "dockan".
C ä charmig och liknar sin pappa mer om mer🩷

Hoppades så att A hade den mentala styrkan att stå emot N och sekten. Vilket han gjorde när han sa ifrån, men fick så mycket skit för det och får fortfarande från Niccis "fjårtisar och sliskiga gubbar". Man skriver inte "när ska denna mardröm vara över" om man "skiter i". J anklagar honom för att inte mena det, sa hon i något avsnitt. De enda som spelar för galleriet är Nicci och sekten. Verkar vara J och plastmorfar som tar hand om C igen, vilket de gjort till 99% Var är myndigheter i det hela, snart 1 1/2 år senare??

Helt sinnessjukt att det tar sån tid, C har rätt till sina föräldrar oavsett, han är ingen farlig person till henne. Nu lär väl någon säkert påpeka de 🫠
Systemet sviker ett barn återigen
Citera
2025-04-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Det ska gå! Via externa hemsidor dock, är inget proffs på de
Inte jag heller tyvärr 🙈😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto