Citat:
Vad är skam menar du ??? Och vad är ren fakta el sanning enligt dej . Visst det har kommit in en anmälan på A . Men fortfarande är det ingen som vet med 100 % om det faktiskt har hänt !!! Trots att domaren fick in en konversation som skulle vara till bevisning för hur A är och kan ha agerat så la man ner det .
Tror faktiskt dom har granskat detta väldigt noggrant då det finns ett litet barn med i bilden . Jag tror ingen domare hade gått med på umgängesrätt om A vara en fara för både mamman och barnet .
Vad jag har förstått så har man överklagat detta .
Och alla vet att N vill ha ensam vårdnad och det har man kört med från början . Jag har fått den uppfattning att hon aldrig ville att A skulle vara delaktig från början men jag kan ha helt fel . Och när man då hamnar i en konflikt och får panik över det så kan man gå över lik för att sabotera för den andre föräldern vilket jag får en känsla av att N kan ha gjort med hjälp av sin mamma.
Kom ihåg detta är bara min teori och känsla
Tror faktiskt dom har granskat detta väldigt noggrant då det finns ett litet barn med i bilden . Jag tror ingen domare hade gått med på umgängesrätt om A vara en fara för både mamman och barnet .
Vad jag har förstått så har man överklagat detta .
Och alla vet att N vill ha ensam vårdnad och det har man kört med från början . Jag har fått den uppfattning att hon aldrig ville att A skulle vara delaktig från början men jag kan ha helt fel . Och när man då hamnar i en konflikt och får panik över det så kan man gå över lik för att sabotera för den andre föräldern vilket jag får en känsla av att N kan ha gjort med hjälp av sin mamma.
Kom ihåg detta är bara min teori och känsla
Alltså du har ju en poäng… Jag hade inte heller velat ha delad vårdnad med någon som beter sig illa mot folk fan till höger och vänster 😂 det är rent objektivt så att det bästa för Chiara är att Nicci fortsätter ha ensam vårdnad. Sen är det ett problem i svenska domstolar just detta att våldsbenägna män tyvärr tvingar sig till umgänge och får det. #LexTintin är bara ett exempel…
Andreas verkar ha varit bra på att sabotera för sig själv så man ska nog inte överdriva hur mycket makt man tror att Nicci eller Jeanette har… Du svarade aldrig lär jag frågade dig om du skulle låta en dotter dejta Andreas, är det för att du innerst inne vet att han inte är någon svärmorsdröm? 😉