2026-03-07, 17:19
Medlem
insekternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Tro mig det har jag märkt hahaha 😂 tror inte användare fattar att allt dom skrivit i tråden finns kvar och inte försvinner bara för dom låtsas byta åsikter. Såg också det du skrev i ett annat inlägg om att ämnen dyker upp om och om igen för det var en sak som faktiskt slog mig när jag började läsa ikapp tråden. Hur många gånger kan man trovärdigt vara ”heeeelt i chock” över något? 😱😂

Fattar verkligen vad Nicci menade i senaste avsnittet av podden om att hon känt sig så jävla kritiserad för det har nog inte vart lätt för henne

Nej, det har jag och flera andra också märkt. Tror knappt jag orkar med diskussionen om det är rimligt eller inte att C kallar V för pappa fler gånger.

N har sagt flera gånger i podden att C började kalla V för pappa naturligt eftersom att han var en vuxen man i deras närvaro men det spelar ingen roll. Hur många förklaringar ska bon behöva ge? Ingen här kommer ge sig förrän N har går ut och säger att hon tvingat C kalla V för pappa enbart för att provocera, för det är det man vill höra.

Varje gång diskussionen dör dyker den upp igen efter en kort tid och folk är, helt sjukt nog, lika chockade varje gång. Samma visa. Vid det här laget hade man ju kunnat tänka sig att chockfaktorn skulle lagt sig. Undra hur många av Ns stora kritiker som hade vågat säga alla de här sakerna de skriver om henne, så ofta som de gör det, om de inte hade fått vara anonyma.
Citera
2026-03-07, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insekterna
Nej, det har jag och flera andra också märkt. Tror knappt jag orkar med diskussionen om det är rimligt eller inte att C kallar V för pappa fler gånger.

N har sagt flera gånger i podden att C började kalla V för pappa naturligt eftersom att han var en vuxen man i deras närvaro men det spelar ingen roll. Hur många förklaringar ska bon behöva ge? Ingen här kommer ge sig förrän N har går ut och säger att hon tvingat C kalla V för pappa enbart för att provocera, för det är det man vill höra.

Varje gång diskussionen dör dyker den upp igen efter en kort tid och folk är, helt sjukt nog, lika chockade varje gång. Samma visa. Vid det här laget hade man ju kunnat tänka sig att chockfaktorn skulle lagt sig. Undra hur många av Ns stora kritiker som hade vågat säga alla de här sakerna de skriver om henne, så ofta som de gör det, om de inte hade fått vara anonyma.
Även V har berättat i podden att det kom naturligt för C att kalla honom pappa.
Och ingen här tror att han ljuger om det när jag har frågat. Försök att få ihop det om du kan 😳🤔😁😉
Citera
2026-03-07, 17:49
Medlem
Ja eller för att J konstant tjatar om att pappa hit o pappa dit 😅 ett barn lär sig inte ett ord om det inte används
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Och ingen här tror att han ljuger om det när jag har frågat. Försök att få ihop det om du kan 😳🤔😁😉
Citera
2026-03-07, 17:51
Medlem
Ja det håller jag med om att de har ! A vet jag inte så mkt om men N har jag följt länge och att hon ens kan prata om ett tredje barn när hon inte klarar 2 är skrämmande !
Ser bara en uppblåst barnunge som ska ha allt på sitt vis annars skriks det !

Citat:
Jag ställer mig alltså inte emot att de varit med i TV, jag ställer mig emot att de deltagit i Love Island och att både N och A uppvisar tydliga drag av diverse personlighetsstörningar.

Med samma resonemang kanske du ska avfölja J på Instagram om du tycker att det visas upp för mycket av sånt du inte vill se. Låter inte som att du har en särskilt hälsosam relation till dina sociala medier.
Citera
2026-03-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Ja eller för att J konstant tjatar om att pappa hit o pappa dit 😅 ett barn lär sig inte ett ord om det inte används
Han/dom berättade hur och det du skriver sa dom aldrig. Så du får nog leva med det. Och att C och alla andra i deras familjer och umgänge alltid kommer kalla honom det .Han själv också för den delen. (Utom utåt i media ibland beroende på samtal)
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-03-07 kl. 18:02.
Citera
2026-03-07, 18:41
Medlem
insekternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66

Ja, som sagt. Folk i tråden kommer inte ge sig förrän de får höra det de vill höra, man har bestämt sig för att N driver någon slags avancerad operation där hon väljer att skada C för egen vinnings skull.

Vid det här laget är det många här som till och med verkar vilja att det ska vara så att N är skadlig för C och då kan man ju undra om man verkligen står på barnets sida i det här. Finns ingen logik att man skulle vilja att C far illa.

Bevis nummer ett kom inte många minuter efter att du skrev ditt inlägg:

Citat:
Citera
2026-03-07, 19:03
Medlem
Citat:
Fast ett barn i den åldern börjar inte kalla någon för något om inte ordet introduceras. Det är ju präntat med pappa sen om V är bekväm med det fine men låt A ta sin roll om han vill ha den . Kommer bara bli ett jäkla bakslag om det motarbetas och jag undrar om As mamma och pappa inte blll vara farmor o farfar

Varför får Andreas föräldrar så mkt plats i den här tråden? 😂 Läst det ena och det andra, väldig många skriver att det är synd om dom och någon har kallat dom för ”en fin familj” plus att någon gjorde en sak av att mamman är förskolelärare och att det DÄRFÖR skulle vara bra för Chiara att lära känna henne. Är ett så jävla konstigt fokus hahahhaa

Vad DOM sen vill att Chiara kallar dom spelar också ingen som helst roll för man har inga rättigheter som farföräldrar. Och Andreas har inga rättigheter att bli kallad för pappa. Men folk här har verkligen ingen koll på vad ordet ”rättighet” innebär. Är verkligen helt sjukt med alla som föreslår att Chiara skulle bli psykiskt lidande för att hon har fler än en pappa 😂 plus att om han verkligen vill ha en relation med barnet så kan han inte blanda in sitt ego i vad hon kallar honom. Han är vuxen, visst??
Citera
2026-03-07, 19:05
Medlem
Citat:
Ja, som sagt. Folk i tråden kommer inte ge sig förrän de får höra det de vill höra, man har bestämt sig för att N driver någon slags avancerad operation där hon väljer att skada C för egen vinnings skull.

Vid det här laget är det många här som till och med verkar vilja att det ska vara så att N är skadlig för C och då kan man ju undra om man verkligen står på barnets sida i det här. Finns ingen logik att man skulle vilja att C far illa.

Bevis nummer ett kom inte många minuter efter att du skrev ditt inlägg:
Du har helt rätt, märker exakt samma sak !!
Som du säger, helt ologiskt !!
Därför är det, tycker jag, så himla härligt och fint att se och få veta hur lycklig och glad och trygg liten flicka C är och vilka som gett henne det
Citera
2026-03-07, 19:11
Medlem
Citat:

Hahahha ja det kan man verkligen undra. Har skrivit innan att när jag läste genom tråden så kändes det som en riktigt dålig teaterpjäs typ som någon som går på högstadiet skrivit. Spelar ingen roll vad som händer eller vad som kommer fram, alla kommer alltid fram till frågan som är ”hur vet du att Andreas inte har kämpat?”. Liksom förlåt men alla dokument och hela den här processen talar sitt tydliga språk. Han har säkert mått jättedåligt och det har jag respekt för men han har faaaaan inte kämpat för att få komma i kontakt med sitt barn??

Dom tre ämnena som ALLTID återkommer var tredje sida är typ
1 ”Nicci har TVINGAT Chiara att kalla Viktor för pappa”
2 ”Det är synd om Andreas för han har fått sina RÄTTIGHETER tagna ifrån sig och han har faktiskt KÄMPAT” 😂 Vilket säger allt om hur mycket man egentligen skiter i Chiara och bara bryr sig om ANDREAS, inte att det ska bli så bra som möjligt för Chiara
3 ”Nicci är en dålig mamma som var borta för många dagar/nätter när Chiara var mindre och hon får för mycket hjälp från Jeanette”
Citera
2026-03-07, 19:13
Medlem
Är det NÅGON som vet om Chiara har fått träffa Andreas än?
Citera
2026-03-07, 19:44
Medlem
Är inte Andreas lite psyk som går ut på Instagram och ”subtilt” ”hotar” Nicci med att prata ut i en podd. Dåligt med pengar efter alla resor och egot fått sig en törn?
Citera
2026-03-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Är inte Andreas lite psyk som går ut på Instagram och ”subtilt” ”hotar” Nicci med att prata ut i en podd. Dåligt med pengar efter alla resor och egot fått sig en törn?
vadå hotat N ? Han ställde en fråga om vad han ska prata om i en podd och vilken han skulle välja ! Märkligt sett att se det på , men det är helt ok att N har suttit i sin egen podd och pratat om A ett ex antal ggr . Vad är skillnaden förstår inte det ?? Det är detta jag menar med att folk gör sin egen tolkning på saker som A varken gjort el sagt precis som på N
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in