Citat:
Ursprungligen postat av
Hairy-Gary
Jag tycker inte heller att det är bra att gynna kriminella egentligen. MEN ! : varför har inte tv-bolagen några vettiga paket för europeisk eller utländska tv-kanaler förutom amerikansk smörja ?
Varför kan inte alla kanaler som redan är gratis att se på nätet gå att streama via deras jävla skitsystem?
Varför kan inte EU se till att alla europeiska Public servicekanaler går att se i alla länder ?
Varför finns det inga filmbolag som satsar på att ha streamingtjänster med klassiker. Istället skall man översköljas med wokefierad lågprissmörja från Netflix.
För mig handlar det helt enkelt om utbud .
Tv-boöagen är dumma i huvudet.
1: Jag tror du får skylla på gemene svensk här. Finns det några som självmant väljer att leva i en kulturell bubbla i film och TV så är det svenskar. Varför köpa in massa grejer som bara hundratalet tittat på?
2: Bra fråga!
3: Publiceringsrättigheter och dess kostnad. Exempelvis, varför ska SVT betala skjortan av sig för att få rättigheter att sända Hemmagympa med Sofia i Bulgarien?
4: Vet inte vad du syftar med "klassiker" jag fuskar även för det här är inte ett filmbolag.
Men jag rekomenderar
https://www.criterionchannel.com/ gillar den skarpt.
Det finns även massa andra tjänster med olika utbud, sök och få svar. Fortsätter du att vara kvar där du översköljs med något otrevligt en längre tid har du bara dig själv att skylla.
Men jag håller 100% med. TV-Bolag är stora jävla mongos