• 1
  • 2
2025-01-24, 09:23
Medlem
solstrlars avatar
Strmmer lter som en trtt bandspelare.
Citera
2025-01-24, 10:44
Medlem
online_alwayss avatar
Drar det igng igen i Eskilstuna?
Citera
2025-01-24, 10:48
Medlem
Har skroten vid tippen
Citera
2025-01-24, 11:19
Medlem
Valkyrian1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matte1974
Ser ut som Titanvgen 12.
G*orge H@nn@. gare till Cl0ckcenter.
N*nos H@nn@.? *=i.
Citera
2025-01-24, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrian1
N*nos H@nn@.? *=i.

N r sonen
Citera
2025-01-24, 13:47
Medlem
3 personer anhllna, undrar vilka det r.
Citera
2025-01-24, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
3 personer anhllna, undrar vilka det r.

Alla tre r ver 18 r enligt polisens knapphndiga information till Ekuriren.
Citera
2025-01-24, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matte1974
Ser ut som Titanvgen 12.
G*orge H@nn@. gare till Cl0ckcenter.
Han sitter ven med i styrelsen fr en restaurang i Sdertlje tillsammans med en slkting till honom.
Citera
2025-01-25, 07:18
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Lite saxat frn E-tuna kuriren (plusartikel)
Citat:
En bil som drar ivg i hg fart och mindre n en minut senare detonerar en sprngladdning i ett villakvarter i Stenby.
Det knns fortfarande chockerande och det snurrar av obesvarade frgor, sger egenfretagaren och brottsoffret George Hanna, 65.

Citat:
Familjen har bott i villan i Stenby i drygt 20 r och George Hanna beskriver omrdet som bde lugnt och tryggt.

Citat:
George Hanna r ett bekant ansikte fr mnga Eskilstunabor. Han r egenfretagare sedan mnga r och driver en klockaffr p ggatan.

Jag har mnga vnner och nnu fler kunder. Frutom ett rnfrsk mot butiken fr ngra r sedan har jag aldrig upplevt ngon form av hot. Jag har inga fiender, utan god relation med alla

Citat:
George Hanna har funderat mycket p orsaken till hndelsen och misstnker att han och familjen blivit frvxlade att det var ett misstag.

Jag undrar om grningsmnnen tog fel p person eller p bil, sger han till Eskilstuna-Kuriren p fredagseftermiddagen.

https://www.ekuriren.se/nyheter/eski...panik/lzz0np2l

S vad ligger bakom ddet tro? r det ett misstag helt och hllet eller rr det ngon annan i familjen?

Kan det vara s enkelt som att han ftt frgan att slja sin butik men tackat nej och efter det ftt en varning i form att en sprngning mot bilen?
Jag hade grannar som drev en verksamhet hr i Eskilstuna och de hade ftt frgan att slja den till en person men tackat nej. Strax eftert tmde man ner ngon brnnbar vtska i brevldan och tnde p. De sm barnen som var hos en slkting var livrdda fr att vara hemma efter det.
Citera
2025-01-25, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Lite saxat frn E-tuna kuriren (plusartikel)

https://www.ekuriren.se/nyheter/eski...panik/lzz0np2l

S vad ligger bakom ddet tro? r det ett misstag helt och hllet eller rr det ngon annan i familjen?

Kan det vara s enkelt som att han ftt frgan att slja sin butik men tackat nej och efter det ftt en varning i form att en sprngning mot bilen?
Jag hade grannar som drev en verksamhet hr i Eskilstuna och de hade ftt frgan att slja den till en person men tackat nej. Strax eftert tmde man ner ngon brnnbar vtska i brevldan och tnde p. De sm barnen som var hos en slkting var livrdda fr att vara hemma efter det.

Kan det vara s att grannen mittemot var den "riktiga" mltavlan? Hen har ju samma bilmrke o frg p en av alla bilar...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in