2025-05-10, 19:13
Medlem
Jag skulle gissa att det har en bra effekt p krnmusklerna
Citera
2025-05-10, 19:50
Jag hade en person i mitt liv en gng som brukade vilja leka att han var en hund som jag skulle trna, sen ville han konstigt nog att jag skulle ha sex med honom men det fick han inte d man inte har sex med hundar tycker jag.

Tnk om hon bara fr sex med hundar i framtiden?

Jag tror inte det dr r helt friskt allts.
Citera
2025-05-10, 19:55
Medlem
Vad r det fr idioter till frldrar som lter sina ungar bli omskrivna i media?

En snart tonring som blir fr evigt skbar kring ngot som kommer att anses konstigt och pinsamt i framtiden, bra jobbat.

Barn ska inte vara googlingsbara kring knsliga saker.

(Tnker p flickan Z, som med ett ovanligt namn r ltt att hitta p ntet och den detaljerade beskrivningen av hennes frsvinnande och trassliga hemsituation som ligger ute fr all framtid)
Citera
2025-05-11, 10:08
Medlem
Thusneldas avatar
Aprop barn som lajvar att de r djur. Hur allvarligt skall vi ta att vuxna mnniskor tvlar med kpphstar. Ska vi ta det p samma allvar som personer som tvlar i ryttartvlingar med riktiga hstar. Eller kommer de tjejer som tvlar i kpphstsporten att bli krnkta om man gr sig lustig ver dem.

Kpphstridning har blivit en populr sport:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/s...-popular-sport
Citera
2025-05-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5150-5157
Vad r det fr idioter till frldrar som lter sina ungar bli omskrivna i media?

En snart tonring som blir fr evigt skbar kring ngot som kommer att anses konstigt och pinsamt i framtiden, bra jobbat.

Barn ska inte vara googlingsbara kring knsliga saker.

(Tnker p flickan Z, som med ett ovanligt namn r ltt att hitta p ntet och den detaljerade beskrivningen av hennes frsvinnande och trassliga hemsituation som ligger ute fr all framtid)

Jag hller verkligen med! Detta kan bli jobbigt lngre fram...
Detta r verkligen inget nytt utan har funnits lnge. Att leka och fantisera och att dessutom rra p sig fysiskt r bra men inte att fixera hela sin identitet vid att vara ett djur. Flickan r 12 r och i grunden handlar det om att hon inte vill vara sig sjlv, i sin egen kropp och att det r lttare att vara ngon/ngot annat. Att leka att man r nt annat ett tag r okej, men som frlder tycker jag att man ska lta bli att uppmuntra det och istllet uppmuntra tjejen till att hitta sig sjlv genom andra intressen.
Jag hller ven med dem som sger att lek hr hemma p fritiden och rasten. Man kan inte begra att alla andra mste ltsas att man r en rv...
Citera
2025-05-11, 11:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarPowered
Jag hade en person i mitt liv en gng som brukade vilja leka att han var en hund som jag skulle trna, sen ville han konstigt nog att jag skulle ha sex med honom men det fick han inte d man inte har sex med hundar tycker jag.
Det var ju helt klart en fetish inom BDSM-genren.
Citera
2025-05-11, 11:58
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det var ju helt klart en fetish i BDSM-genren.

Det r inget fr mig och mina ungar det dr allts. Tack men ungdomsidrotten verkar lite mer utvecklande fr de sociala frdigheterna. Hon kan ju testa det dr nere p Spnga IP, jag tror det kan vara ngon grej med hennes rastillhrighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in