Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Fast jag har säkert mött nån därifrån
Det har du säkert om du bor i Stockholm iaf.
Och det är inte direkt det första man säger när man möter någon.
Anses konstigt i Sverige, bortsett deån vissa väldigt snäva kretsar.
Jag brukar nämna det när jag känt någon LÄNGE. Angår inte kollegor på jobbet eller ytliga bekanta.
För dem som är verkliga vänner så förklarar det en del annorlunda saker med mig, som kanske annars verkar mysko.
Gamla vänner vet det redan, eller är redan del av samma gäng.
Ju längre bort det är i tiden, desto mer har man hunnit formas av andra saker i livet.