2025-02-02, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmanda
Han verkade va stor att han inte hade livvakter.

Jag känner till en utlandsboende som blev rånad av sina egna livvakter. Han var inte kriminell utan företagsledare. I en kriminell kontext kan nog risken för en sådan händelse vara värd att fundera över.
Citera
2025-02-02, 12:14
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Jag känner till en utlandsboende som blev rånad av sina egna livvakter. Han var inte kriminell utan företagsledare. I en kriminell kontext kan nog risken för en sådan händelse vara värd att fundera över.
Ja menar man ser ju han ha ledaren med långt hår i Turkiet som har massa livvakter på tiktok.
Citera
2025-02-02, 14:48
Medlem
marytraders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erikmanda
Han verkade va stor att han inte hade livvakter.

Ja, jag tycker också det verkar jättekonstigt. Om man nu importerar 100 kilo kokain till Sverige borde man ju vara stormrik och ha livvakter 24/7. Måste ju vara en extrem hotbild över en hela tiden och man pysslar med den sortens affärer ...

Eller så är det något konstigt med alltihop? Han kanske blev skjuten av sina egna pga någon misslyckad affär. Så då är det väl ingen som skall hämnas helt enkelt och Räven sköt sin egen farbror pga att han golade honom, så det blir det ju inte heller någon hämnd på, så det är väl därför det är så lugnt? De har inte varit något krig helt enkelt. Men någon kanske vet bättre, som är lite insatt?
Citera
2025-02-15, 00:23
Medlem
ingen fakta i tråden vem var han ? Hans riktiga farsa verkar ha varit aktiv i samma era som när Leo kartellen s killar var aktiva och blev dödad denna Ahmet verkar komma från rik familj med krögare och fastighetsägare i Turkiet emigrerade till Turkiet blev plockad av vad som sägs på beordran av räven ? Spekuleras i att han satt på 30 miljoner dollar motsvarande cirka 300 miljoner ? Om man har så mhxket pengar mycket pengar borde man väl ha lite bättre säkerhets tänk trots att han verkar vara hyfsat ung borde man väl veta bättre än så men girighet och stress jagar alltid ikapp vad hände med så kallade plast farsan Thomas ? Poker spelare ? S
Citera
2025-02-15, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Nej, den avslutas efter att han visar sitt leg. Vad som händer sen vet jag inte 😟

Förmodligen har den andra liraren pikkan redan mantlad och så fort att han möjligtvis ser bo neutral så drar han fram den räcker med 1 skott går blixt snabbt så är det kört däremot borde han kanske muddrat honom eller något han är ju fysiskt större och den andra killen ser ganska timid och small ut
Citera
2025-02-15, 01:05
Hade denna ahmet nån bröder som kommer hämnas hans död eller?
Citera
2025-02-15, 10:45
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
ingen fakta i tråden vem var han ? Hans riktiga farsa verkar ha varit aktiv i samma era som när Leo kartellen s killar var aktiva och blev dödad denna Ahmet verkar komma från rik familj med krögare och fastighetsägare i Turkiet emigrerade till Turkiet blev plockad av vad som sägs på beordran av räven ? Spekuleras i att han satt på 30 miljoner dollar motsvarande cirka 300 miljoner ? Om man har så mhxket pengar mycket pengar borde man väl ha lite bättre säkerhets tänk trots att han verkar vara hyfsat ung borde man väl veta bättre än så men girighet och stress jagar alltid ikapp vad hände med så kallade plast farsan Thomas ? Poker spelare ? S
Prova läs tråden så står svaren. Ahmeds mamma och hennes familj var inte rika. De har varit kriminella i flera generationer.
A mamma jobbade som mäklare inte fastighetsägare.
Thomas har varit efterlyst i flera år. Likaså brottsoffret A.
Citera
2025-02-15, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ja, jag tycker också det verkar jättekonstigt. Om man nu importerar 100 kilo kokain till Sverige borde man ju vara stormrik och ha livvakter 24/7. Måste ju vara en extrem hotbild över en hela tiden och man pysslar med den sortens affärer ...

Eller så är det något konstigt med alltihop? Han kanske blev skjuten av sina egna pga någon misslyckad affär. Så då är det väl ingen som skall hämnas helt enkelt och Räven sköt sin egen farbror pga att han golade honom, så det blir det ju inte heller någon hämnd på, så det är väl därför det är så lugnt? De har inte varit något krig helt enkelt. Men någon kanske vet bättre, som är lite insatt?

Stämmer ej. Det är fullskaligt krig. Just nu är det lugnt för att allianser bildas, planer smids, folk väntar ut snuten, nya rutter för tp osv måste bytas när vänner blir fiender och vet ens rutiner osv. Det är som schack man gör ett drag sen väntar man på motståndaren.
Citera
2025-03-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Det låter som att BO’s styvpappa pokerspelaren TS har åkt fast. Intressant att han grips nu helt plötsligt efter alla år i landet precis efter det här mordet. Ett svenskt team är på väg till Turkiet för politiskt möte.

Skulle inte förvåna om det blir fler gripanden inom snar framtid.

Er der nogen der ved om Thomas stadig er i haktet? Er han blevet overført til Sverige av Interpol
Citera
2025-05-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic
Vart har du fått uppgifterna om att det fanns narkotika uppe i lägenheten? Vilken lägenhet? Thomas? Ahmets?
Det är 6000 kr i böter för innehav av skjutvapen om det är skarpt i Turkiet.

Cannabis för eget bruk är slag på fingrarna. Jag tror Thomas är släppt. Men jag understryker tror. Fanns det möjlighet till betting på detta skulle jag sätta stora summor på att han var på begravningen.

Finns i tråden om du går bak och tittar.
Vem har sagt cannabis e slag på fingrarna? Turkarna vågar inte röka och finns inte weed där. De sks va hårda straff enligt alla turkar jag träffat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in