2025-01-24, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Sett videon i garaget innan mordet verkar som att flickvännen filmar BO OCH GM. BO konfrorterar GM om vad han gör där & ber honom.visa legitimation som.visar att han bor där och undrar vad han annars gör där. Han tar fram sitt leg och flickvännen filmar det. BO har redan sin pistol framme vid denna händelse redo i handen då GM sträcker ut sitt LEG och han har då en liten sidoväska med sig.

BO säger även i början i filmen "vad gör du här? säg bara vad du gör här jag kommer jappish dig" flickvännen talar bara engelska och säger im gonna call the police.
lägg upp videon
Citera
2025-01-24, 09:55
Medlem
Citat:
Sett videon i garaget innan mordet verkar som att flickvännen filmar BO OCH GM. BO konfrorterar GM om vad han gör där & ber honom.visa legitimation som.visar att han bor där och undrar vad han annars gör där. Han tar fram sitt leg och flickvännen filmar det. BO har redan sin pistol framme vid denna händelse redo i handen då GM sträcker ut sitt LEG och han har då en liten sidoväska med sig.

BO säger även i början i filmen "vad gör du här? säg bara vad du gör här jag kommer jappish dig" flickvännen talar bara engelska och säger im gonna call the police.
Hämta videon då
Citera
2025-01-24, 11:28
Medlem
adeymarians avatar
Upp med videon!
Citera
2025-01-24, 11:54
Medlem
marytraders avatar
Vad tro ni om alla rykten i tråden? Är det någon som faktiskt vet vad som hänt? Är Kinesen eller Greken involverade i detta? Eller är det någon annan baron? 100 kilo kokain är ju enormt mycket. Han måste varit otroligt rik killen de mördade.
Citera
2025-01-24, 12:21
Medlem
Citat:
Sett videon i garaget innan mordet verkar som att flickvännen filmar BO OCH GM. BO konfronterar GM om vad han gör där och ber honom visa legitimation som visar att han bor där och undrar vad han annars gör där. Han tar fram sitt leg och flickvännen filmar det. BO har redan sin pistol framme vid denna händelse redo i handen då GM sträcker ut sitt LEG och han har då en liten sidoväska med sig.

Om det stämmer är det rena facit...
Needless to say - var finns videon?
Citera
2025-01-24, 12:31
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Om det stämmer är det rena facit...
Needless to say - var finns videon?

Tills dess att minay framför länk till videon så säger jag att denne fabulerar.
Citera
2025-01-24, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Vad tro ni om alla rykten i tråden? Är det någon som faktiskt vet vad som hänt? Är Kinesen eller Greken involverade i detta? Eller är det någon annan baron? 100 kilo kokain är ju enormt mycket. Han måste varit otroligt rik killen de mördade.
kinesen? han har lagt av för längesen så dedär kan du glömma, greken e inte involverad i hans död
Senast redigerad av g11 2025-01-24 kl. 12:44.
Citera
2025-01-24, 17:29
Medlem
Pavics avatar
Är det Kinde som nu eventuellt blivit plockad i Turkiet?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ipen-i-turkiet
Citera
2025-01-24, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic

Åldern stämmer väl också mot Den*o i OG?
Citera
2025-01-24, 17:39
Medlem
Citat:

Lyxlägenheterna där kostar uppemot 10 miljoner kr där. Är det inte gated community?Undra hur han tog sig ner till parkeringen. Han ska ha flytt på en elsparkcykel.

Här är nyhetsklipp om händelsen iaf. Väldigt rörig video!

https://x.com/showanahaber/status/18...pkoPEYIj0fRNZQ
Senast redigerad av TopDogg08 2025-01-24 kl. 18:08.
Citera
2025-01-24, 17:45
Medlem
Pavics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Åldern stämmer väl också mot Den*o i OG?

Jag tänkte mer eftersom Kinde varit styvfar åt Ahmet. Han har fortfarande inte avtjänat sin tid för härvan med växlingskontoret. Skulle bli mycket förvånad om OG tagit över hans affärer men inte alls om Kinde tagit sig an det.

Har inte träffat Kinde på tio år men har träffat alla involverade här. Kinde trodde jag var 55. Hittar inte hans uppgifter, han har bytt namn ett gäng gånger.

Men med logik så måste det vara Kinde. Jag tror dock att han går lös. Sist jag hörde av honom så ville han veta ifall Täby anstalten var värd att ställa in sig på. Sen kom det mer åtal. Så han blev kvar i Turkiet.
Senast redigerad av Pavic 2025-01-24 kl. 17:47.
Citera
2025-01-24, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pavic

Det låter som att BO’s styvpappa pokerspelaren TS har åkt fast. Intressant att han grips nu helt plötsligt efter alla år i landet precis efter det här mordet. Ett svenskt team är på väg till Turkiet för politiskt möte.

Skulle inte förvåna om det blir fler gripanden inom snar framtid.
Senast redigerad av TopDogg08 2025-01-24 kl. 18:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in