Igår släppte jag en ny release av Flashback Monitor. Denna release innehåller inga nya spännande features tyvärr, men innehåller viktiga förbättringar som gör programmet mycket mer stabilt i händelse av att man får fel när man anropar Flashback.
Skillnaden ni kommer märka är att om något går fel när man försöker ladda en topic eller försöker ladda trådar efter att ha klickat på ett forum, så kommer man att se en "Försök igen"-knapp där man kan klicka för att göra ett nytt försök att ladda inläggen/trådarna. I tidigare versioner av programmet hade man ingen sådan knapp, utan då gjordes nya försök att hämta data automatiskt (vilket jag sen såg inte fungerade riktigt så bra).
Har bestämt mig för att inte ta en paus från utvecklingen för det här var ett så roligt projekt hålla på med

Så det blir att jobba vidare på detta i mån av tid och ork. Något jag funderar på att försöka implementera är att kunna anpassa färger i programmet, t.ex. att man ska kunna ställa in färger på text, citat, inlägg m.m. Tror det skulle vara en uppskattad feature