2025-01-19, 12:12
Medlem
Jag har en Google Nest Mini som jag använder ibland. Men nu när jag frågar den nåt så säger den ”Jag förstår tyvärr inte” hela tiden. Vad är det för fel på den?
Citera
2025-01-19, 12:20
Medlem
fittanstickerframs avatar
Jag har 3 stycken och de fungerar allmänt dåligt. Pratar i munnen på varandra och försöker göra samma sak samtidigt så de blockerar och ingenting blir gjort.

Man får viska till dom men de förstår iallafall vad jag säger. Du kanske har någon grov dialekt?
Citera
2025-01-19, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Man får viska till dom men de förstår iallafall vad jag säger. Du kanske har någon grov dialekt?
Jag kommer från och bor i Trollhättan så det e inte så grov dialekt. Jag provade att viska och även prata långsamt men inget hjälpte, den säger samma sak igen
Citera
2025-01-19, 15:45
Medlem
Har du testat att snacka engelska för att se om den inte förstår vad du säger på svenska eller inte förstår frågan alls?
Citera
2025-01-19, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waterproof32
Har du testat att snacka engelska för att se om den inte förstår vad du säger på svenska eller inte förstår frågan alls?
Har inte testat det. Men nu gjorde jag det och det funkade. Sen testade jag på svenska igen och då funkade den också👏🏻 Tack för tipset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in