2025-01-18, 20:55
Medlem
Jag är en man med några år kvar tills 40 och flyttade hemifrån för ungefär 15 år sedan och jag har bott ensam sedan dess. Jag har inte haft något som kan liknas en dejt på över tio år och jag har har även levt i ofrivilligt celibat i hela mitt liv.

Jag har alltid haft körkort, jobb och bra bostad men det sociala har aldrig fungerat även fast jag haft ett fåtal vänner och i tidiga 20-års åldern hade jag ett väldigt socialt liv med mycket fester och sådant. Tjejerna kunde jag bli kompis med men så fort jag visade det minsta intresse för något mer så backade dom som om jag vore ett missfoster. Och det är vad jag känner mig som nu efter att ha levt såhär såpass länge.

Jag är jävligt less på att ALDRIG få en kram. Aldrig få en puss. Aldrig få känna att någon tycker om mig. Någon som skulle bry sig om jag valde att hänga mig i taket. Jag känner mig verkligen som ett missfoster som ingen tycker om även om jag i övrigt lever ett normalt liv. Det blir ju definitivt inte lättare med åldern och nu börjar jag inse att det är för sent. Är det så här livet ska vara i min ålder? Aldrig kramas, aldrig ha sex eller ens få mysa med en tjej?
Citera
2025-01-18, 21:03
Avslutad
Svenska brudar kan vara knepiga men jag är 100% säker på att det finns någon för dig där ute.
Dom kommer inte till dörren och knackar på, du måste söka efter dom.
Lyckas du inte så åker du till Thailand.
Citera
2025-01-18, 21:04
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Du kan inte bara gå i samma fotspår och vänta.
Vad gör du aktivt för att hitta en kvinna?
Citera
2025-01-18, 21:04
Medlem
patriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon
Jag är en man med några år kvar tills 40 och flyttade hemifrån för ungefär 15 år sedan och jag har bott ensam sedan dess. Jag har inte haft något som kan liknas en dejt på över tio år och jag har har även levt i ofrivilligt celibat i hela mitt liv.

Jag har alltid haft körkort, jobb och bra bostad men det sociala har aldrig fungerat även fast jag haft ett fåtal vänner och i tidiga 20-års åldern hade jag ett väldigt socialt liv med mycket fester och sådant. Tjejerna kunde jag bli kompis med men så fort jag visade det minsta intresse för något mer så backade dom som om jag vore ett missfoster. Och det är vad jag känner mig som nu efter att ha levt såhär såpass länge.

Jag är jävligt less på att ALDRIG få en kram. Aldrig få en puss. Aldrig få känna att någon tycker om mig. Någon som skulle bry sig om jag valde att hänga mig i taket. Jag känner mig verkligen som ett missfoster som ingen tycker om även om jag i övrigt lever ett normalt liv. Det blir ju definitivt inte lättare med åldern och nu börjar jag inse att det är för sent. Är det så här livet ska vara i min ålder? Aldrig kramas, aldrig ha sex eller ens få mysa med en tjej?

Det är aldrig försent. Har du testat Tinder? dessutom sänk kraven på kvinnorna. Finns definitivt kvinnor där ute. Världen är stor!
Citera
2025-01-18, 21:06
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey

Mkt sant
Citera
2025-01-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Svenska brudar kan vara knepiga men jag är 100% säker på att det finns någon för dig där ute.
Dom kommer inte till dörren och knackar på, du måste söka efter dom.
Lyckas du inte så åker du till Thailand.
Jag har börjat tappa hoppet för det faktiskt. Jag börjar ju bli gammal...

Jag har varit ute och levt ett aktivt liv men nu gör jag inte det längre. Folk skaffar barn och flyttar och allt medans jag är kvar som vanligt ensam.

Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
För tillfället ingenting. Jag har försökt allt men nu har luften gått ur mig. Vet inte vad jag ska testa längre.

Citat:
Ursprungligen postat av patris
Det är aldrig försent. Har du testat Tinder? dessutom sänk kraven på kvinnorna. Finns definitivt kvinnor där ute. Världen är stor!
Jag hoppades faktiskt inte Flashback skulle rekommendera Tinder. Men ja jag har använt Tinder till och från sedan det kom. En matchning under alla år. Kanske är jag ett missfoster i kvinnors ögon?
Citera
2025-01-18, 21:30
Bannlyst
Glädjen väntar, för de ledsna
Citera
2025-01-18, 21:35
Medlem
Då var det dags igen.

Svensk man nummer 7643534543534 som har jobb, helt ok med pengar, bil, bostad och som faktiskt kan fungera någorlunda socialt då han haft ett socialt liv

...

Men som såklart är ensam.

Here we go again.

Hela Sverige fullkomligt kryllar av 30-40 åriga män som är ensamma.

Samtidigt dansar tjejerna loppan och delar på 10-20% av männen "kk relation", ALLA rider samma kukar, ha ha ha!!

Kalle får aldrig någon chans då han inte har en perfekt käklinje eller en populär instagram profil.

Till TS och övriga i samma sits, säger jag som vanligt:

Vad i hela helvete gör ni ens kvar i det här landet?

Vill ni VERKLIGEN står där, 50 bast ensam också? För det kommer ni göra, tro mig, om ni inte tar tjuren vid hornen, NU NU NU

Lösningen är INTE tinder.
Lösningen är INTE att "gå på gym".
Lösningen är INTE att "gå med i en bok klubb".

Era stollar!

LÖSNINGEN (och det finns bara EN) är att:

BEGE ER UTOMLANDS, PRONTO!!!

COLOMBIA
BRASILIEN
FILIPPINERNA
THAILAND
VIETNAM
KAMBODJA

Inom 2 dagar har ni tjejer där, bara vraka och välja.

TVÅ DAGAR, eller två timmar, om ens det.

Vad är problemet?

Tar ett par månaders ledighet, IVÄG, sen kommer ni aldrig, ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN vilja ha svenska kvinnor.

Ni kommer fundera VARFÖR I HELVETE ni väntade så länge.

Seså, sluta slösa ert liv nu, SLUTA LÄGGA ENERGI PÅ SVENSKOR, dom är FRUKTANSVÄRDA partners.

GO GO GO!
Citera
2025-01-18, 21:38
Medlem
Tycker du ens om dig själv?

Jag får en känsla av att du inte gör det. Du "känner dig som ett missfoster" skriver du. Det signalerar inte direkt självrespekt.
Citera
2025-01-18, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Då var det dags igen.

Svensk man nummer 7643534543534 som har jobb, helt ok med pengar, bil, bostad och som faktiskt kan fungera någorlunda socialt då han haft ett socialt liv

...

Men som såklart är ensam.

Here we go again.

Hela Sverige fullkomligt kryllar av 30-40 åriga män som är ensamma.

Samtidigt dansar tjejerna loppan och delar på 10-20% av männen "kk relation", ALLA rider samma kukar, ha ha ha!!

Kalle får aldrig någon chans då han inte har en perfekt käklinje eller en populär instagram profil.

Till TS och övriga i samma sits, säger jag som vanligt:

Vad i hela helvete gör ni ens kvar i det här landet?

Vill ni VERKLIGEN står där, 50 bast ensam också? För det kommer ni göra, tro mig, om ni inte tar tjuren vid hornen, NU NU NU

Lösningen är INTE tinder.
Lösningen är INTE att "gå på gym".
Lösningen är INTE att "gå med i en bok klubb".

Era stollar!

LÖSNINGEN (och det finns bara EN) är att:

BEGE ER UTOMLANDS, PRONTO!!!

COLOMBIA
BRASILIEN
FILIPPINERNA
THAILAND
VIETNAM
KAMBODJA

Inom 2 dagar har ni tjejer där, bara vraka och välja.

TVÅ DAGAR, eller två timmar, om ens det.

Vad är problemet?

Tar ett par månaders ledighet, IVÄG, sen kommer ni aldrig, ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN vilja ha svenska kvinnor.

Ni kommer fundera VARFÖR I HELVETE ni väntade så länge.

Seså, sluta slösa ert liv nu, SLUTA LÄGGA ENERGI PÅ SVENSKOR, dom är FRUKTANSVÄRDA partners.

GO GO GO!

Bra push!
Detta är sant.
Lyssna på detta alla som känner er träffade.
Citera
2025-01-18, 21:42
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:

Börja gå till kyrkan. Funderar jag på.

Ja eller tagga utomlands. Du är kanske misfit i landet lagom, lätt hänt.
Citera
2025-01-18, 21:43
Medlem
skoputss avatar
Citat:

Inte underligt att du mår dåligt, vem som helst skulle känna sig usel utan beröring. Du reagerar fullt normalt, självförtroendet behöver stärkas. Det händer om du vågar ta språnget.

Vad sägs om en danskurs? Finns mängder med kvinnor där, ofta brist på manspersoner.

Har du några intressen? Något du trivs med att göra?

Edit: Du är en man i sina bästa år. Klart du kan bilda familj.
Senast redigerad av skoputs 2025-01-18 kl. 21:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in