2025-01-18, 21:48
Avslutad
Då kanske jag kan hjälpa dig. Träna på att bara vara. Och inget särskilt mer. Skruva ner ambitionerna om livet, släck lampan eller kolla på teven och dina "vänner" som finns där att se och höra. Orden är: Att bara vara.
Citera
2025-01-18, 21:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Tycker du ens om dig själv?

Jag får en känsla av att du inte gör det. Du "känner dig som ett missfoster" skriver du. Det signalerar inte direkt självrespekt.
Delvis. Jag önskar jag var snyggare så jag kunde få en dejt. Ja jag känner mig som ett missfoster för det är bara sådana och jag som aldrig haft en flickvän.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
BEGE ER UTOMLANDS, PRONTO!!!

COLOMBIA
BRASILIEN
FILIPPINERNA
THAILAND
VIETNAM
KAMBODJA

Inom 2 dagar har ni tjejer där, bara vraka och välja.

TVÅ DAGAR, eller två timmar, om ens det.
Sådär enkelt är det faktiskt inte. Jag har varit i ett av ovan länder i flera veckor och tjejerna sprang inte direkt bara på mig, faktiskt ingen gjorde det. När jag använde Tinder i det landet var det bara eskorter och ladyboys jag matchade med.

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Inte underligt att du mår dåligt, vem som helst skulle känna sig usel utan beröring. Du reagerar fullt normalt, självförtroendet behöver stärkas. Det händer om du vågar ta språnget.

Vad sägs om en danskurs? Finns mängder med kvinnor där, ofta brist på manspersoner.

Har du några intressen? Något du trivs med att göra?

Edit: Du är en man i sina bästa år. Klart du kan bilda familj.
Men jag har haft perioder jag vågat ta språnget men då har det fortsatt gått åt helvete. Det har aldrig hjälpt vad jag än gjort. Just dans tror jag inte är min grej, men jag har testat andra saker och även villig att göra det. Ja jag har intressen, men jag träffar inga kvinnor där.
Citera
2025-01-18, 21:52
Medlem
Citat:

Era stollar!

LÖSNINGEN (och det finns bara EN) är att:

BEGE ER UTOMLANDS, PRONTO!!!

COLOMBIA
BRASILIEN
FILIPPINERNA
THAILAND
VIETNAM
KAMBODJA

Inom 2 dagar har ni tjejer där, bara vraka och välja.

TVÅ DAGAR, eller två timmar, om ens det.

Säger inte att du har fel, men du glömde nämna att dessa kvinnor vill ha mannens pengar. Inget fel med det nödvändigtvis, svenska kvinnor är precis likadana bara mer oärliga om det.

Bara så männen inte går och kärar ned sig totalt i någon som faktiskt inte känner kärlek tillbaka.
Citera
2025-01-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av planetentellus
Då kanske jag kan hjälpa dig. Träna på att bara vara. Och inget särskilt mer. Skruva ner ambitionerna om livet, släck lampan eller kolla på teven och dina "vänner" som finns där att se och höra. Orden är: Att bara vara.

För i HELA HELVETE

"bara vara..."

"Skruva ner ambitionerna..."

"gå danskurs"

Era STOLLAR

HAN ÄR EN MAN I SINA PRIME YEARS, nu är det dags att AGERA, inte nå jävla "bara vara" eller runka i kyrkan.

Vad FAN är det med er, svenska män? Era MÄHÄN

TS

1. Runka upp kuken
2. I med testot
3. SÄTT DIG PÅ FLYGET

PRONTO

Vad i helvete är det svåra här?

Hur svårt ska det vara att ÅKA TILL ARLANDA, FLYGA IVÄG

KLART

DU FÅR EN KVINNA OCH DU FÅR NÅT ATT LEVA FÖR

Vipps så är livet bra igen.
Vipps så har du nu uppfyllt de mest fundamentala behoven.
Vipps så kommer du nu känna motivation för andra saker, hobbys, gym etc, då du nu INTE HAR DEN NAGGANDE KÄNSLAN AV ATT TIDEN RINNER IVÄG LÄNGRE

IVÄÄÄÄÄÄÄÄG BRODER, IVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG
Citera
2025-01-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon

Sådär enkelt är det faktiskt inte. Jag har varit i ett av ovan länder i flera veckor och tjejerna sprang inte direkt bara på mig, faktiskt ingen gjorde det. När jag använde Tinder i det landet var det bara eskorter och ladyboys jag matchade med.

hahah
HAHAHAH

Vad är det du säger?

Du sitter på fullaste allvar och menar på att Du som VIT MAN inte fick fitta i asien?

1. VAR FAN var du?
2. PRATADE du ens med tjejer?
3. Är du säker på att du inte sitter här och LJUGER, då du egentligen är rädd för att ta steget och därav hittar på skit för att kunna skita i vad jag säger? SÄKER?
Citera
2025-01-18, 21:58
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezkimon

[….]

Men jag har haft perioder jag vågat ta språnget men då har det fortsatt gått åt helvete. Det har aldrig hjälpt vad jag än gjort. Just dans tror jag inte är min grej, men jag har testat andra saker och även villig att göra det. Ja jag har intressen, men jag träffar inga kvinnor där.

Kanske dans är just vad du behöver? Kroppskontakt utan sexuella krav.

Nåväl, vilka saker vill du testa?

Vilka intressen har du?
Citera
2025-01-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Säger inte att du har fel, men du glömde nämna att dessa kvinnor vill ha mannens pengar. Inget fel med det nödvändigtvis, svenska kvinnor är precis likadana bara mer oärliga om det.

Bara så männen inte går och kärar ned sig totalt i någon som faktiskt inte känner kärlek tillbaka.

HAHHA MANNENS PENGAR

JA, och mannen vill ha FITTA och närhet.

Välkommen till verkligheten broder.

Är du 15 år gammal? Det kanske är dags att vakna upp till verkligheten nu.

MED DET SAGt

1. Män vill ha fitta och närhet
2. Kvinnor vill ha pengar, trygghet

VI VET DET

MEN

Människor vill ha mer, även om detta är fundamentalt och en initial attraktionsfaktor.

STATUS och PENGAR är attraktivt för kvinnor precis som TUTTAR OCH RÖV är attraktivt för män.

Vad är problemet här?

Vad i helvete händer när rika neger-rapparen kommer till Sthlm och börjar med sitt "GOBA MAHOMAAA GOBA GOBA" ap-snack?

De svenska brudarna viker ut fittan direkt, in MASSES

Hur fan kan det vara något nytt att brudar gillar pengar?

Jävla svennar så otroligt från vettet och världsfrånvända
Citera
2025-01-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Kanske dans är just vad du behöver? Kroppskontakt utan sexuella krav.

Nåväl, vilka saker vill du testa?

Vilka intressen har du?

vadå utan sexuella krav?

INTRESSEN?

Killen är snart 40 och ensam, hans intressen är att komma hem och stirra in i datorskärmen, hans PSYKE tillåter han inte att ha några "intressen" då hans DNA inser att han inte ens lyckas finna sig en kvinna att reproducera med, det mest grundläggande biologiska syftet.

Det han ska testa är att dra iväg och se världen, DET är vad han ska testa, inget annat, ingen jävla danskurs med klimateriekärringar.
Citera
2025-01-18, 22:05
Medlem
laughingducks avatar
Testa lyckan inom föreningslivet?

Själv körde jag en variant av hundtricket .
Citera
2025-01-18, 22:05
Medlem
WeMadeYous avatar
Har jobbat några år i andra länder med många nationaliteter och en grej har jag lärt mig. Svenska tjejer tar nästan aldrig första steget eller initiativ. Om du inte varit på en dejt på 10 år så har inte du heller gjort det.
Det är bara att börja bjuda ut tjejer på dejt om du vill hitta någon. Kommer säkert bli en del misslyckade försök men så är det.
Citera
2025-01-18, 22:08
Medlem
Citat:

JA, och mannen vill ha FITTA och närhet.

Nu är det inte så för alla män. Fitta är inte alltid målet.

En del män vill ha "kärlek" dvs de vill ha intimitet, ärlighet, lojalitet, de vill ha bekräftelse från en kvinna på att "de duger".

Vilket förstås är döfött. Kvinnor älskar aldrig män så som män älskar kvinnor.

Menar inte dig här Dansksisu, du är säkert nöjd med FITTA enbart, men vill endast uppmärksamma de mer naiva män som kanske följer ditt råd att vara försiktiga.
Citera
2025-01-18, 22:11
Avslutad
Citat:
hahah
HAHAHAH

Vad är det du säger?

Du sitter på fullaste allvar och menar på att Du som VIT MAN inte fick fitta i asien?

1. VAR FAN var du?
2. PRATADE du ens med tjejer?
3. Är du säker på att du inte sitter här och LJUGER, då du egentligen är rädd för att ta steget och därav hittar på skit för att kunna skita i vad jag säger? SÄKER?
Eskorter och ladyboys är inte vad jag sökte efter. Det är inte bara gå runt i Thailand och tro att alla kvinnor ska avguda mig för jag har vit hud, så var det inte. Och på de flesta ställen var det 90% vita turister. Jag pratade med tjejer, men det var inte så att det var thailändska unga tjejer överallt. De flesta var tanter på massageställen. Jag ljuger inte, och jag var i Thailand. (olika delar av landet).

Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Har jobbat några år i andra länder med många nationaliteter och en grej har jag lärt mig. Svenska tjejer tar nästan aldrig första steget eller initiativ. Om du inte varit på en dejt på 10 år så har inte du heller gjort det.
Det är bara att börja bjuda ut tjejer på dejt om du vill hitta någon. Kommer säkert bli en del misslyckade försök men så är det.
Problemet är när jag var yngre och tog initiativ så blev jag nobbad varje gång. Mitt självförtroende är så jävla stukat efter det. Hur många nej orkar man? Sedan träffar jag aldrig singeltjejer längre i vardagliga sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in