Citat:
vadå mår dåligt? Dom flesta som tar steroider mår inte dåligt. Stort antal mår otroligt bra av steroider. Särskilt testosteron som 9 av 10 använder och bör använda i sin stack. Visst kör man tren anadrol deca och inte bryr sig om sitt östrogen kan mående blir dåligt. Men man kommer väldigt lågt milda Prepp som man mår bra av tex Testo masteron primobolan anavar hgh. Och man kan använda väldigt låga doser och få en väldigt bra bra och tilltalande fysik. En fysik som sampe kan man få med låg dos Testo om man har en helt okej genetik. Och att han håller sig i form beror nog väldigt mycket på genetik, ålder och att han mellan alla kalori-challenge äter väldigt cleant och dieta.
Sampe är jag 50/50 om. Det som talar emot honom förutom fysiken är att han är rätt lean året om trots att han hela tiden håller på att resa och göra massa kalori Challenges och att jag iallafal tycker att han verkar vara lite okunnig trots att han har tränat så mycket och så länge, han förklara väldigt lite om vad, varför och tips på övningarna han kör och det lilla han säger är super basic och ibland felaktigt och att han gjort vidoes med folk som använder steroider som linus carlen, leo carne.
Det som talar för honom tycker jag är att han aldrig blivit exposad för det. Han är sveriges största manliga influenser eller iallafal nära till att vara det sen finns det ju bara typ 5 manliga influensers men men att han aldrig gjort någon gammal kompis sur och tänkt att nu exposar jag honom för det eller att polis kommit hem och tagit hans gear och blivit fälld för dopingbrott talar till hans fördel om han skulle hållt på så länge. Det andra som talar till hans fördel är att han inte mår skit och fortfarande lever, han är 24 fyller 25 iår och skulle isånafall ha hållt på med steroider i cirka 10 år det är lång tid och från en väldigt ung ålder han borde ju må riktigt dåligt vid det här laget. Många bodybuilders och fitness influensers bara försvinner i typ 1-2 år och sen kommer tillbaka från ingenstans säkert för att dom mått väldigt dåligt från rodidsen, fabbe har gjort det 2 gånger försvann i början av 2021 för att sen dyka upp i början av 2022 och nu senast men sampe har kört hela tiden utan pauser det talar till hans fördel tycker jag.
Sampe kanske kör men jag personligen lutar åt natty just nu.
Det som talar för honom tycker jag är att han aldrig blivit exposad för det. Han är sveriges största manliga influenser eller iallafal nära till att vara det sen finns det ju bara typ 5 manliga influensers men men att han aldrig gjort någon gammal kompis sur och tänkt att nu exposar jag honom för det eller att polis kommit hem och tagit hans gear och blivit fälld för dopingbrott talar till hans fördel om han skulle hållt på så länge. Det andra som talar till hans fördel är att han inte mår skit och fortfarande lever, han är 24 fyller 25 iår och skulle isånafall ha hållt på med steroider i cirka 10 år det är lång tid och från en väldigt ung ålder han borde ju må riktigt dåligt vid det här laget. Många bodybuilders och fitness influensers bara försvinner i typ 1-2 år och sen kommer tillbaka från ingenstans säkert för att dom mått väldigt dåligt från rodidsen, fabbe har gjort det 2 gånger försvann i början av 2021 för att sen dyka upp i början av 2022 och nu senast men sampe har kört hela tiden utan pauser det talar till hans fördel tycker jag.
Sampe kanske kör men jag personligen lutar åt natty just nu.