Flashback bygger pepparkakshus!
2006-08-24, 15:50
Medlem
Ja, enligt en utredning beställd av den brittiska regeringen så är både alkohol och tobak skadligare för samhället än LSD - och en mängd andra droger inklusive amfetamin. De har gjort en lista över 20 olika drogers farlighet - nu vägrar regeringen att se resultatet pga det kontroversiella innehållet. Läs Aftonbladets artikel!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,865400,00.html

Vad jag vill diskutera är; dels innehållet i artikeln och dels varför inga andra svenska blaskor tar upp detta som en nyhet? Eller finns det fler tidningar som har publicerat detta? Inte DN eller GP vad jag kan se. Det som står i artikeln är för övrigt bara vad vi flashbackare har vetat länge De är lite efter...
Citera
2006-08-24, 15:55
Medlem
Ajdå, jag fick den här länken till artikeln av en kompis och fick uppfattningen att den var publicerad idag. Det var tydligen i början av augusti så detta måste ha varit uppe tidigare. Ber så hemskt mycket om ursäkt, tråden kan nog låsas.
Citera
2006-08-24, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gnusten
Ajdå, jag fick den här länken till artikeln av en kompis och fick uppfattningen att den var publicerad idag. Det var tydligen i början av augusti så detta måste ha varit uppe tidigare. Ber så hemskt mycket om ursäkt, tråden kan nog låsas.

Japp denna har varit uppe kanske en 10+ gånger nu, men det är aldrig fel att dom som missat får se det, kan också tillägga att expressen också har publicerat en artikel om detta.

Edit: länk till expressen http://expressen.se/index.jsp?a=652632
Citera
2006-08-24, 21:13
Medlem
Överdoserar man LSD är det inte att leka med..men överdoserar man inte är det lugnt..minns jag letade efter en trappa i luften på stan som jag kunde gå upp för o gå där uppe så jag kunde titta ner på alla..tss
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in