• 1
  • 2
2025-01-13, 11:44
Medlem
Kan ni som brukar gå till prostituerade berätta hur ni upplever att dessa kvinnor mår och hur de trivs med sitt arbete? Får ni intrycket att de genuint gillar det de gör eller är de bara i desperat behov av pengar? Hur stor andel ungefär bedömer ni vara "lyckliga horor"?
Citera
2025-01-13, 11:48
Medlem
CalzoneItalias avatar
Jag tror ju att ingen hora hade sysslat med att sälja sex om dom inte hade någon form av sexdrift . Är väl så med alla jobb man vill väl inte jobba med något man inte trivs med?
Citera
2025-01-13, 13:31
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CnB217
Kan ni som brukar gå till prostituerade berätta hur ni upplever att dessa kvinnor mår och hur de trivs med sitt arbete? Får ni intrycket att de genuint gillar det de gör eller är de bara i desperat behov av pengar? Hur stor andel ungefär bedömer ni vara "lyckliga horor"?

Jag har under årens lopp träffat massor Dom mår absolut bra. En och annan uttråkad och oengerad öststatstjej, som bara gör det för de stora mängder av pengar som de tjänar, finns det absolut, men
de allra flesta av kvinnorna arbetar med detta för att dom gillar att arbeta med just sex, helt enkelt. Några bara för pengarna, men så är det ju inom alla välbetalda yrken.
Senast redigerad av Kurt1 2025-01-13 kl. 13:43.
Citera
2025-01-13, 15:44
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Jag tror ju att ingen hora hade sysslat med att sälja sex om dom inte hade någon form av sexdrift .

Vad är det för argument? Som att säga att någon borde vara lycklig på sitt jobb som rutten-frukt-ätare bara för att de har mänskliga hungerkänslor
Citera
2025-01-13, 15:44
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Dom mår absolut bra.

Hur slår du fast detta?
Citera
2025-01-13, 15:51
Medlem
Jag har aldrig köpt hora men om jag skulle göra det så hade jag då inte brytt mig om nå mående, jag hade bara tagit det jag betala för och använt horan.

Annars får den betala mig om jag ska vara terapeut
Citera
2025-01-13, 16:09
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Hur slår du fast detta?

Det är ett himla tjat hela tiden om att sexarbetande kvinnor måste må dåligt, eftersom ni skulle må dåligt om ni själva skulle arbeta med detta. Men folk är olika helt enkelt, och det är ett ganska speciellt jobb som passar bra för vissa men långt ifrån för alla.
Citera
2025-01-13, 16:17
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Vad är det för argument? Som att säga att någon borde vara lycklig på sitt jobb som rutten-frukt-ätare bara för att de har mänskliga hungerkänslor

Finns det ett sånt jobb? Har jag aldrig hört talas om
Citera
2025-01-13, 16:20
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:

Jag sade inget om att horor är lyckliga har du svårt för läsförståelse?
Citera
2025-01-13, 17:46
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Finns det ett sånt jobb? Har jag aldrig hört talas om

Måste jobbet faktiskt existera för att du ska kunna bemöta en analogi? Det låter otroligt märkligt.
Citera
2025-01-13, 17:49
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag sade inget om att horor är lyckliga har du svårt för läsförståelse?

Tja, TS frågade om "lyckliga horor" och du svarar "de hade inte sålt sex om de inte hade sexdrift".

Tycks mig som att du åtminstone indikerar att hororna är lyckliga....
Citera
2025-01-13, 17:50
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är ett himla tjat hela tiden om att sexarbetande kvinnor måste må dåligt, eftersom ni skulle må dåligt om ni själva skulle arbeta med detta. Men folk är olika helt enkelt, och det är ett ganska speciellt jobb som passar bra för vissa men långt ifrån för alla.

Hur i hela friden drar du från detta slutsatsen att de "absolut mår bra"???
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in