• 2
  • 3
2025-01-12, 08:23
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Det finns två Yugge ägare i bredängs centrum, en av deras inrättningar saknar utskänkningstillståndet men det säljs litervis med sprit där ändå. Förekommer illegal gambling och annat hittepå på ”lagret”

Tror till o med att snuten vet om detta. Tänker dock inte skriva vilken. Nu var detta förvisso 2019-2021 så mkt kan ha ändrats.

Fattar inte vad du menar, finns 2 med sprittillstånd och 2 till pizzerior utan. 4 stycken bara i bredäng centrum..

om topic ingen som vet nåt konkret, folk brukar snacka.
Citera
2025-01-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
En fråga:

Jag får inte ihop det med två restauranger, samma ägare, en bombad och den andra fredad?

Har verkligen för mig att det var på Bredängs Kök och Bar som någon gick in med baseballträ och slog sönder inredning och rutor för något år sen?
Citera
2025-01-12, 13:38
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olivera
Har verkligen för mig att det var på Bredängs Kök och Bar som någon gick in med baseballträ och slog sönder inredning och rutor för något år sen?

Fast då är det nog bara en vanlig horsare.

Gissar att de väljer att sabba Tarantella då det är stället med högre omsättning av de två.
Citera
2025-01-20, 21:08
Medlem
En person gripen

https://www.mitti.se/nyheter/en-grip...792.c3e0948fb8
Citera
2025-01-22, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Krävs inte mycket hjärna för att lista ut att detta inte har att göra med konkurrensen i området.

M*hmut Un*l (*=a) som även kallar sig för Mattias och hans bror Y*s*f Un*l (*=ü, *=a) som äger restaurangen är skrivna på samma adress som en tungt kriminell som just nu avtjänar ett livstids fängelsestraff för mord. Det är PKK kopplingar, alltså terrorister. Därför drabbas aldrig den andra restaurangen av såna här ”olyckor”

Antagligen har sprängningen med detta att göra alt. försäkringsbedrägeri..
Kan det ha varit att de öppnade igen och affärerna inte gick lika bra som innan? Kunderna har hittat andra ställen att hänga på. Men min gissning är att det är kopplat till Ca*it Acar (*=h)

Vadå livstid? Alla 4 blev ju släppta. Kolla in tråden om han angående Huddinge. De fick livstid men sen blev alla släppta i hovrätten.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in