2025-01-11, 02:22
Medlem
Merwinnas avatar
TS, förutom att detta är en uppenbar scam, varför skulle hon vara en "10:a" för att hon har silikonbröst? Silikonet visar väl snarare att hon hade ett behov att förändra sitt naturliga utseende? Och förr eller senare händer det något med silikonet och då måste det tas ut - och då är hennes bröst inte bara små/mindre utan dessutom slappa, eftersom proteserna har tänjt ut huden. Du kan lika gärna satsa på en kvinna med medelstora - men äkta! - bröst.

Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Bor hon 100 mil bort vill hon definitivt inte ligga, sånt finns på närmare håll. Hon vill nyttja eller utnyttja dig, hur och varför vet bara hon själv? Kanske kommer frågan om du kan låna henne 10k så småningom?

Jag jag håller med, här luktar det scam lång väg. De skriver dessutom alltid att de befinner sig på hundra mils avstånd (minst), för att det ska bli svårt att träffas IRL. Då kan de dra ut på det och mjölka pengar länge.
Citera
2025-01-11, 02:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
TS, förutom att detta är en uppenbar scam, varför skulle hon vara en "10:a" för att hon har silikonbröst? Silikonet visar väl snarare att hon hade ett behov att förändra sitt naturliga utseende? Och förr eller senare händer det något med silikonet och då måste det tas ut - och då är hennes bröst inte bara små/mindre utan dessutom slappa, eftersom proteserna har tänjt ut huden. Du kan lika gärna satsa på en kvinna med medelstora - men äkta! - bröst.
Väl rutet Merwinna! Fejkbröst tyder på en liknande personlighet. Jag är av en annan generation, men dubbla bröstproteser (tack för ordet) har aldrig attraherat mig, så ingen 10a har såna enligt mig.

Däremot spelar hon i en annan liga än TS som han beskriver sig själv, det kombinerat med 100 mil bort och, gillar alla hans inlägg utan att träffats (pratat i tele?) och hans uppenbara osäkerhet när det gäller kvinnor lyser scam självlysande i min bok.
Citera
2025-01-11, 03:04
Medlem
ett2ett2ett2s avatar
Både Arvidos och tutt-städaren är scam?
Citera
2025-01-11, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvidos
Känns vara så konstigt. Hon har skinnbyxor och magtröja på sin profilbild.
Kör hårt! Tro på dig, skapa en gemensam "magi" jag var i min ungdom en 8,8-9
Idag skulle jag säga 6,6-7 jag har lätt att hitta snygga kvinnor men du måste tro på dig själv. Jag är bra på matlagning, gärna det italienska köket, jag är hyffsad på språk detta imponerar. Jag är kunnig inom vin sådant imponerar också var ödmjuk så fixar du det var inte för mycket "on" när ni träffas, ta reda på vad som intresserar henne och låt henne prata om det så att hon känner att du är genuint intresserad och är bekväm.
Citera
2025-01-11, 08:51
Medlem
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?

Men vad har du för preferenser och kriterier till din 10-poängsskala egentligen? Viktor Frisk? Carolina Gynning? What?
Citera
2025-01-11, 11:56
Medlem
Citat:
Har en tjej(kvinna) som är över 45 och har silikontuttar och jobbar som städare. Jag känner att jag inte är på hennes liga men hon gillar allt jag lägger upp på instagram. Har chattat med henne och frågar om vi kan ses vilket hon inte ha problem med men bara som vän.

Vad fan skulle en som ser ut som Carolina Gynning vinna på att ta en fika med en man som ser ut att ha down syndrome på ansiktet? Jag är inte i hennes liga alls så blir bara förvirrad.

Vill hon typ sälja sina sexuella tjänster då vi ses? Vill hon bara få gratis fika? Vill hon bara få bekräftelse?

Vad skulle en kille som Viktor Frisk tjäna på att ödsla tid att ta en kaffe på Waynes med Babben Larsson (om vi utgår att de inte är kändisar men tänkte på utseendet och åldern) som vän?
Allt handlar inte om sex. Om du inte ser bra ut kan hon ändå ha hittat något hos dig som gör att hon vill träffa dig. Du kanske är den där trevliga personen hon bara vill ha som en manlig kompis helt enkelt? Naturligtvis kanske hon ändå vill något annat men det kan du möjligen räkna ut själv med tiden eller bjuda på en bukett med rosor och se på reaktionen.
Citera
2025-01-11, 11:58
Medlem
lakritcs avatar
En stark missmatchning på poängskalan brukar ibland betyda att kvinnan söker ekonomiska fördelar.
Citera
2026-06-12, 09:40
Medlem
Jessica Roos och Sami.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem