2025-01-09, 18:10
Medlem
Ryktas att kesson vrvat honom till SD och dem vill inte grabbarna i comanches sammankopplas med och avsatte honom.
Citera
2025-01-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leon3
D r det bara ett spel fr gallerierna s Jimmiye kan fortstta vara en skerhetsrisk i riksdagen.

Ngonting sger mig att om man jmfr det med alla invandrare som sedermera fr jobb inom just statlig verksamhet, s r det ett ickeproblem..
Citera
2025-01-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dörren
Ngonting sger mig att om man jmfr det med alla invandrare som sedermera fr jobb inom just statlig verksamhet, s r det ett ickeproblem..

Icke problem vet jag inte. Men en piss i havet r det ja.
Citera
2025-01-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseSvensson12
Faktiskt ganska sant och humoristiskt.
De kriminella har allts en bttre personalpolicy n vra politiker.
Gr du bort dig s tvingas du avg.

r man svensk politiker fr man gra mnga misstag, mnga KU-anmlningar och enda straffet r man fr en ny tjnst som minister p ngon annan myndighet.

Ger mig tusan p att hade vi gett de kriminella mjligheten s kanske de till och med hade styrt landet bttre n de politiker vi har idag.

Vi lter helt enkelt Comanches MC ta och praktisera ett par veckor i Riksdagen fr jag tror rligt att de faktiskt hade sktt det bttre och mer serist n de svenska partierna vi har dr idag.

Hller med dig i varenda stycke!
Angiverilag mot lrare som ska tjalla p utlnningar men ingenting mot korruption och politiker.

Vilken tid att leva.
Citera
2025-01-09, 18:42
Medlem
Citat:

r man svensk politiker fr man gra mnga misstag, mnga KU-anmlningar och enda straffet r man fr en ny tjnst som minister p ngon annan myndighet.

Ger mig tusan p att hade vi gett de kriminella mjligheten s kanske de till och med hade styrt landet bttre n de politiker vi har idag.

Vi lter helt enkelt Comanches MC ta och praktisera ett par veckor i Riksdagen fr jag tror rligt att de faktiskt hade sktt det bttre och mer serist n de svenska partierna vi har dr idag.

Japp, de kriminella har iallafall ngon slags heder och lite balls.
Citera
2025-01-09, 18:45
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:

Det r ju fr att vra politiker r korrupta nda ut till fingerspetsarna
Citera
2025-01-09, 19:48
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john

r det svrt hlla sig till mnet hur Comanches gubben blev av med ledarskapet?
Fr dig, tydligen.

Jag tror att han blev av med detta som ett spel fr gallerierna p ngot stt knutet till kes son.
Citera
2025-01-09, 19:59
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevlige john
Mc-presidenten Robert Hedarv blir frntagen sin ledarroll i den kriminella Mc-klubben Comanches.
vad r sant, nn som vet hur det ligger till med detta?
https://sverigesradio.se/artikel/eft...-presidentskap
Hans presidentskap kanske byggde helt p hans mjligheter till politisk infiltration?
Citera
2025-01-09, 20:01
Medlem
Blev det sliprondell p tatueringarna hans? Eller r det bara ett bljgng?
Citera
2025-01-09, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Ryktas att kesson vrvat honom till SD och dem vill inte grabbarna i comanches sammankopplas med och avsatte honom.

Viskade du det till dig sjlv, eller vart hrde du det ryktet?
Citera
2025-01-09, 20:21
Avstngd
Finns det ngot inlgg i trden som handlar om mnet?
Citera
2025-01-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Finns det ngot inlgg i trden som handlar om mnet?

Nej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in