Jag och tjejen har pratat om att förlova oss och just nu diskuterar vi design på ringarna. Men hur gör man sen? Jag vill gå till någon lokal guldsmed, hon kan tänka sig beställa från Guldfynd eller liknande. Hur har ni gått tillväga och blev ni nöjda? Hur lång tid kan man räkna med att det tar?
Helt beroende på vsd för ringar, de står på sidan tex guldfynd ang leveranstid.
Ni ska ju mäta storlekar först o främst.
Köp ringmätare på typ guldfynd, sen ja? Knalla in o köp ringarna vart som
Jag tänkte att det kunde vara trevligare att gynna en mindre aktör, kanske till ett bättre pris men vi får se. Viktigast är ju att vi blir nöjda med resultatet
Jag tänkte att det kunde vara trevligare att gynna en mindre aktör, kanske till ett bättre pris men vi får se. Viktigast är ju att vi blir nöjda med resultatet
Tror mindre och större aktörer spelar mindre roll, hitta nåt som passar er till rimligt pris. Lycka till!
Hur är det med olika färger på förlovningsringen och gifteringen för kvinnan; går gult guld bra på förlovningsringen medan gifteringen är i vitguld? Eller vice versa?
Och om mannen har förlovningsringen i gult guld; passar det om kvinnan har förlovningsringen i vitguld?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!