Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2025-01-20, 21:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Ja, det va helt obeskrivligt hett. För första gång kunde jag fullspruta en kvinna gång på gång utan att tänka på följder. Och hon ... för första gång på "evigheter" fick hon känna hård grov kuk och bli tagen med energi, efter årtior med halvslak gubbkuk. Hon hade bara haft tråkig gubbsex, sedan hon lämnade sin mesiga torrboll till exman.

Vi fick båda flera starka och sköna orgasmer, jag trodde jag skulde tömma hela ryggmägen i henne.
Hon kom och skakade nästan som i ett epileptisk anfall, samtidigt som musklarna i fittan fortsatte att krama och mjölka ut sista dropparna ur min kuk.

Då lärde jag att inget sex är som mellan kåt ung man, och het längtande mogen kvinna

Najs story! Jag har samma erfarenheter, då jag som ung knullade mogna quinnor! Jag tycker "gamla kärringar" är toppen..
Citera
2025-01-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
När kvinnor i samband med klimakteriet får vagitorier som ska tas två gånger i veckan passar det bra att gå på en sådan kväll; olika fabrikat fungerar olika. Används med fördel livet ut (inte om kvinnan har drabbats av bröstcancer dock, östrogen undviks då). När jag hämtade ny förpackning förvarnade apotekaren (?) "En del tycker det blir för kladdigt." Svarade henne "Sambon älskar det!"

Klimakteriet är passerat här. Men det blir fuktigt ändå, även om det tar lite längre tid. Eller ska vi säga mera gnuggande? Jaja. det funkar.
Apotekaren kanske inte skulle ha lagt sig i. Hehe. Men del besserwissrar kan dyka upp över allt.
Citera
2025-01-28, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Klimakteriet är passerat här. Men det blir fuktigt ändå, även om det tar lite längre tid. Eller ska vi säga mera gnuggande? Jaja. det funkar.
Apotekaren kanske inte skulle ha lagt sig i. Hehe. Men del besserwissrar kan dyka upp över allt.

Vet inte om det tar längre tid. klimakteriet var så länge sedan. Långt innan jag fick ihop det med Mannen i mitt liv. Har du klockat tiden?
Citera
2025-01-28, 05:06
Medlem
Pungsvings avatar
Eller så har du missuppfattat vänligheten och allt hon vill är att spela Uno på söndagar. Du kan vara porrskadad.
Citera
2025-01-28, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Eller så har du missuppfattat vänligheten och allt hon vill är att spela Uno på söndagar. Du kan vara porrskadad.

Precis vad jag tänkte. Snäll och kåt är två helt olika saker, enda undantaget är s.k. barmhärtighetsknull. Men hon kanske tycker synd om TS?
Citera
2025-02-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Vet inte om det tar längre tid. klimakteriet var så länge sedan. Långt innan jag fick ihop det med Mannen i mitt liv. Har du klockat tiden?
Nej, jag har inte klockat tiden. Bara en allmän känsla.
Citera
2025-02-02, 14:44
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullehurk
Just det som är så herligt med dessa underbara tantslynor. Jag upptäckte detta första gång som 24-åring, med en ytlig kompis morsa på 52. Då blev jag häcktad på äldre/mogna kvinnor.
Nu är jag 45+, och har knullat flera på 70+ ..... ja, även en på 75 +. Finns också en på 80 som jeg skulle gärna sätta på om jag fick chansen. Men ingen utav dom ser så gamla ut som dom faktisk är. Härligt välvårdade sexiga mogna kvinnor med en fantastisk erotisk utstråling + klär och för sig med feminin stil och elegans, sensuellt sminkad och doftar eggande parfym. Bara så outhålligt tändande och triggande.
Just så!
Många av de bästa minnena kommer från möten med äldre kvinnor med en ibland förvånansvärt stark lust som gett allt för att njuta.

Undrar just hur det gick för TS Mohave om han fick sitt livs upplevelse med den äldre kvinnan som var sugen på honom?
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
En äldre dam i bekantskapskretsen har länge varit ovanligt snäll mot mig. Naiv som jag är har jag inte fattat varför utan bara varit snäll och artig tillbaka.

Till min stora förskräckelse har jag nu fattat. Hon är kåt och vill knulla med mig. Eller? Har tanter på 70+ en sexdrift alls? Bör de inte ägna sig åt barnbarnen och att lösa korsord?

Om jag skulle lyckas överkomma min reflexmässiga motvilja mot detta, hur funkar sådant rent praktiskt?
Senast redigerad av RobbanUC 2025-02-02 kl. 14:52.
Citera
2025-02-02, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Just så!
Många av de bästa minnena kommer från möten med äldre kvinnor med en ibland förvånansvärt stark lust som gett allt för att njuta.

Undrar just hur det gick för TS Mohave om han fick sitt livs upplevelse med den äldre kvinnan som var sugen på honom?

Varför förvånansvärt stark lust...
Citera
2025-02-05, 10:30
Medlem
70+ är sköna.

Träffade en kvinna på festival som jag kom väldigt nära. Trodde inte hon var intresserad av att knulla i den åldern, men när jag skulle gå för kvällen och hon började fråga hur jag bodde tändes en förhoppning.

Hon var väldigt varm och våt. Skriver inte ut detaljerna
Citera
2025-02-05, 10:34
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Jag bangade på det. Jag tror hon blev besviken. För hon är inte längre lika snäll mot mig, snarare småsur.
Citera
2025-02-15, 21:20
Avstängd
Beror på hur kroppen ser ut
Citera
2025-02-15, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snatch01
Beror på hur kroppen ser ut

Så när ni är nakna och du upptäcker att kroppen inte riktigt var som den såg ut med kläder på drar du/slänger ut henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in