2025-03-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restidg7red
Jag försöker komma ur mitt eviga celibat nu.
Använder Youtube mycket och försöker lära mig nytt.
Tyvärr har jag svårt med tålamodet, det tror jag ligger i släkten.

Jag undrar, tror ni det är därför jag får gå utan fitta? Jag vill inte ha någon flickvän, men måste det vara en bromskloss 2025? Svårt att tro att alla killar som haft 1000000000 tjejer sen de första människorna uppstod, att ALLA de har haft en flickvän.

Youtube säger även att man ska sluta oanera, tror ni det är nödvändigt?

Hur slutar jag tänka sex, så fort tjejer är med i bilden?
Jag önskar så att jag klarar av att stå emot om någon tjej vill bli ihop med mig. Jag vill inte ha en flickvän.
”Får gå utan fitta”, skriver du. Med den typen av inställning förstår jag om du har svårt att få till det med tjejer. Om du vill gå med fitta, får du väl göra ett könsbyte.🥳🤦‍♀️
Citera
2025-03-20, 22:21
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Nej, du ska inte gå fram till främlingar - ytterst få kvinnor skulle uppskatta det.

Okej? Så 1 på 100? Då är det bara att gå och säga hej till hundra stycken.
Citera
2025-03-20, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Det var nog sarkasm
Ja. Jag tänkte det. Tyvärr är det många märkliga människor på detta forum, så man vet aldrig. 🥳🤦‍♀️😨
Citera
2025-03-20, 22:22
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Okej? Så 1 på 100? Då är det bara att gå och säga hej till hundra stycken.
1 på 2 om du är snygg och glad.
Citera
2025-03-20, 22:32
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
1 på 2 om du är snygg och glad.

Man behöver inte vara snygg.

Nu har jag fru sen hur länge som helst - men nog brukar folk tycka det är kul att prata, beror väl helt på hur man gör det.
Citera
2025-03-20, 22:36
Medlem
Dessa trådar ploppar alltid upp, en efter en.

Vad gör du när du är hungrig? Du söker dig till maten, du närmar dig det som verkar passa dig. Du förbereder, tillagar och sen äter du upp det.

Aevars, men jag har provat det där med att gå på stan och säga : " Tja, jag kunde bara inte gå förbi dig utan att säga något, så Hej!"

Sedan : " Men jag skulle gärna vilja veta mer om dig, kan vi byta nr"?

Detta funkade när jag var mellan 16 och 19 på unga tjejer som inte gick på krogen. Jag fick ibland ligg samma dag.

Goda tider, fyfan.

Men, det ska vara naturligt. När kemin klickar löser det sig själv. Så, du måste nog komma i kontakt med folk du träffar regelbundet, läs lite komvux till exempel. Gå på stan och ragga funkar absolut om du kan dina lines med självkänsla, självsäkerhet, glimten i ögat osv...Prova inte ändra på dig för då upplevs du nervös osv. Gör det som är naturligt för dig.

Jag skulle bli datingcoach....
Citera
2025-03-20, 22:38
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Man behöver inte vara snygg.

Nu har jag fru sen hur länge som helst - men nog brukar folk tycka det är kul att prata, beror väl helt på hur man gör det.

Ts är 25 och pratar om att gå fram till mobil generationens brudar. Då bör man se bra ut om det ska leda någonvart
Citera
2025-03-20, 22:50
Medlem
Citat:
Va? Varför måste hon det?

Du ville ju inte ha en flickvän
Citera
2025-03-20, 22:57
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Jag klarar inte av att gå fram och säga hej till någon okänd ute, jag klarar inte det, så det går bort, mina nerver fixar inte det. Dessutom klarar jag inte av ändå att säga något bra om hon säger hej tillbaka.
Om du inte klarar av detta, vad är då meningen med att chatta med tjejer över nätet? Om du inte klarar av att prata med dem IRL sen?

Du behöver öva lite.
Citat:
Vad tror ni jag gör för fel på Tinder? Många killar har samma problem, men jag tror det till stor del beror på killarna.
Tinder är skit. Fråga vem som helst som använt appen under några år. Den verkar fungera som ett träningsläger för kvinnor där dom lär sig ghosta killar...
Citera
2025-03-20, 23:13
Färga håret rött och kalla dig Feminist.
Citera
2025-03-20, 23:15
Medlem
TweentyFives avatar
Många klär sig som slamppor, svårt att inte se det något annat än sexobjekt.
Citera
2025-03-20, 23:37
Medlem
Citat:
Andra tycker det är bättre att då räcka över en lapp med sitt eget nummer. Vad tycker du om det?
Måste nog utgå från att du är autistisk? Har för mig att många städer har typ mötesplatser för autistiska personer där dom kan skaffa vänner osv, kanske borde fundera på något sånt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in