2025-01-05, 07:41
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Frågar du en tjej om fika lär det ju inte bli ofredande. Detta med att inte var oplump med det. Är du nojjig om detta med att bli anmäld för ofredande. Så måste ju lärt det innan. Blivit anmäld för det innan.

Jag har bekanta som, när de var unga för 40 år sen, alltså på 80-talet, de gick fram och frågade okända om nummer.

Jag förstår att det var att göra rätt intryck och få det att kännas som havets vågor då med, utan att det blir storm.
Ska läsa de två svaren ovanför senare, men behöver vila nu.
Citera
2025-01-05, 08:33
Medlem
bithaxs avatar
Brukar vara lätt att få kontakt med dem med BMI över 30 och sedan vissa supersnygga kvinnor som lever ett liv på rosa moln. Övriga är oftast extremt svåra, och jag har upplevt att de undviker kontakt eller situationer som skulle kunna leda någon vart.
Citera
2025-01-05, 08:34
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Brukar vara lätt att få kontakt med dem med BMI över 30 och sedan vissa supersnygga kvinnor som lever ett liv på rosa moln. Övriga är oftast extremt svåra, och jag har upplevt att de undviker kontakt eller situationer som skulle kunna leda någon vart.

BMI över 30 betyder tjockis?
Citera
2025-01-05, 08:35
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hgt7rrifc
BMI över 30 betyder tjockis?
Sådana som har så stora valkar att man måste ha FB dase för att nå in till hålet.
Citera
2025-01-05, 08:42
Citat:
Sådana som har så stora valkar att man måste ha FB dase för att nå in till hålet.

Jag tror du är en av de som inte kan ta när andra lyckas.
Då projicerar du dina egna misslyckanden på alla andra.

Ser dig lite här och där på forumet, tycker du verkar rätt bitter och oförmögen att ändra dig.

Sen håller jag med om att tjejer är lite jobbiga, men även jag har lyssnat på andra och jobbat med mig själv, och börjat acceptera att även jag kanske har en chans på de. Borde du också göra.

Jag har vuxit upp bland diagnosbarn, så för mig var det ännu svårare.
Vet du hur extremt svårt förståndshandikappade en del autister kan vara?
Vet du hur svårt autister kan ha att formulera en begriplig mening?

Jag orkade inte ens fråga hur de som lyckades med tjejer lyckades. Det var för jobbigt allting helt enkelt.
Senast redigerad av Hgt7rrifc 2025-01-05 kl. 09:02.
Citera
2025-01-05, 09:01
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Jag tror du är en av de som inte kan ta när andra lyckas.
Då projicerar du dina egna misslyckanden på alla andra.

Ser dig lite här och där på forumet, tycker du verkar rätt bitter och oförmögen att ändra dig.

Sen håller jag med om att tjejer är lite jobbiga att det finns inte, men även jag har lyssnat på andra och jobbat med mig själv, och börjat acceptera att även jag kanske har en chans på de. Borde du också göra.

Jag har vuxit upp bland diagnosbarn, så för mig var det ännu svårare.
Vet du hur extremt svårt förståndshandikappade en del autister kan vara?
Vet du hur svårt autister kan ha att formulera en begriplig mening?

Jag orkade inte ens fråga hur de som lyckades med tjejer lyckades. Det var för jobbigt allting helt enkelt.

Jag är i relation med en thai kvinna sedan 5 år tillbaka.
Tror inte jag kommer att gå tillbaka till Tinder igen bara för att bevisa att jag kan få svenska brudar.

För det andra börjar jag numera bli till åren kommen och även om jag är tech bro och bänkar 100 på gymmet så är det nog inte något som anses särskilt spännande av lejonparten av kvinnor.

Men visst, du får välja att lyssna på dem som lyckats bra i stället. Det är upp till dig. Kanske börja följa Andrew Tate?
Senast redigerad av bithax 2025-01-05 kl. 09:10.
Citera
2025-01-05, 09:15
Medlem
Eittols avatar
Citat:
Ja, hur? Det finns inget facit, nej jag vet det.

Ingen trolltråd, jag har inte lärt mig det.

Prata med tjejer som du pratar med människor.

Tjejer är människor precis som killar..gör det inte så komplicerat.
Citera
2025-01-05, 09:16
Medlem
George.Jansens avatar
Du har fått rätt bra svar i tråden redan om hur det mest handlar om hur du upplevs och inte specifikt vad du säger.

Jag tror ett bra råd är att prata om något du tycker om och försök låta bli att tänka på att du vill ragga upp människan.

Ett annat tips för att bli bekväm med att prata med tjejer är nog helt enkelt att öva sig i situationer där man överhuvudtaget inte ska/vill ragga. Testa att jobba i något typiskt kvinnodominerat yrke. Då lär man sig att de inte är farliga. Jag misstänker att en massa år på sjukhus gjort att jag blivit bättre på att snacka med kvinnor. Det kommer naturligt då. Det är lättare att öva på att snacka med damer som är en del äldre än sig själv än någon du är attraherad av och på ett arbete måste man ju prata så det kommer av sig själv.

Sen vet jag inte om just vården funkar i Sverige längre, är väll mest blattar nu.
Citera
2025-01-05, 09:21
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
Prata med tjejer som du pratar med människor.

Tjejer är människor precis som killar..gör det inte så komplicerat.

Men det är mycket finlir också, om man vill ligga. Man måste ha väldigt mycket tur.
Citera
2025-01-05, 09:22
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av George.Jansen
Sen vet jag inte om just vården funkar i Sverige längre, är väll mest blattar nu.

Majoriteten av uskorna är antingen Syriska kristna eller muslimer. SSK är oftare svenskar.
Citera
2025-01-05, 09:22
Citat:
Jag är i relation med en thai kvinna sedan 5 år tillbaka.
Tror inte jag kommer att gå tillbaka till Tinder igen bara för att bevisa att jag kan få svenska brudar.

För det andra börjar jag numera bli till åren kommen och även om jag är tech bro och bänkar 100 på gymmet så är det nog inte något som anses särskilt spännande av lejonparten av kvinnor.

Men visst, du får välja att lyssna på dem som lyckats bra i stället. Det är upp till dig. Kanske börja följa Andrew Tate?

Andrew Tate och thaifru.
Visste att jag träffade rätt.
Citera
2025-01-05, 09:25
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Andrew Tate och thaifru.
Visste att jag träffade rätt.
Jag följer inte honom, har han taifru? Det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in