En polisinsats pågår nu i Hökarängen i Stockholm.
– Vi fick in det som ett sjukdomsärende men vi kan inte utesluta att ett grovt brott har begåtts, säger Daniel Wikdahl från polisen.
En person har gripits och ett område har spärrats av.
– Jag går inte in på några detaljer om vilket brott vi misstänker, säger han.
Tror det är en död. Stod två polisbilar, en ambulans, och en jourläkarbil där tidigare. Ambulansen åkte utan att ha speciellt bråttom. Såg ej om dom hade lastat in någon. Nu vid 19:30 stod det fortfarande en polisbil kvar vid adressen.
Tror det är en död. Stod två polisbilar, en ambulans, och en jourläkarbil där tidigare. Ambulansen åkte utan att ha speciellt bråttom. Såg ej om dom hade lastat in någon. Nu vid 19:30 stod det fortfarande en polisbil kvar vid adressen.
Polisen.se:
20:30:
En person har dött och polisen har därför inlett en förundersökning om mord för att utreda om något brott begåtts i samband med dödsfallet. Personen som gripits har ännu inte hörts.
Det var inte ute att någon var död när jag spekulerade om det. Jag reflekterade bara över att ambulansen tog det väldigt lugnt när dom körde därifrån. Om det var ett grovt brott begånget, och personen fortfarande var vid liv. Borde ambulansen ha dragit med blåljus.
Polisen.se:
En person har dött och polisen har därför inlett en förundersökning om mord för att utreda om något brott begåtts i samband med dödsfallet. Personen som gripits har ännu inte hörts.
Polisen.se:
Misstänkt GM är med andra ord B*rje Antfo*k och BO kan eventuellt vara hans fru An*a. Är det någon som är hemmahörande i Hökis som har någon information om paret bortsett från att de är missbrukare?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!