2000-10-19, 09:03
Medlem
Hur helt underbart är inte musik när man e ead ? Det å mys-pys är nog det bästa som finns... så jag tänkte varför inte tipsa varandra om shysst musik att lyssna på när man e ead...
Här kommer mina:

Jean Michel Jarre
Julee Cruise
Enigma
Enya
David Bowie (bergis fett felstavat)
All slags Goa, Trance, House, Rave, Techno...

jag har mycket mer hemma men det e det enda jag kommer på just nu...

Ha det bäst å flumma på!

/ Ronsan
Citera
2000-10-19, 14:00
Medlem
Musik när man e ead...

Enya nja...... Får mig att tänka på South Park avsnittet där Stan's morfar försöker beskriva varför han vill ta livet av sig och hur dåligt han mår. Han tar med Stan i ett rum och sätter på en låt med Enya.. Stan förstår genast varför hans morfar inte längre vill leva och går med på att hjälpa till att ta livet av honom... :D

Jag säger bara: Paul van Dyke, det är musik att vara E'ad till...

Gillar av någon konstig anledning också Cure på E..

Citera
2000-10-19, 16:40
Medlem
Musik när man e ead...

Friday Im in Love?
Citera
2000-10-19, 17:46
Medlem
Musik när man e ead...

Ja fan, to.m den är ju bra på E. Annars HATAR jag den verkligen, det sämsta de gjort faktiskt...

Citera
2000-10-19, 18:47
Medlem
Musik när man e ead...

All form av ambient musik och givetvis astral projection. Sist jag Eade så lyssnade jag till Amon tobin riktig flum jazz, var skit bra när man var Ead.
Citera
2000-10-19, 18:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Musik när man e ead...

heh.....FETT ME GOA ....och DJ TIESTO ... PAUL VAN DYKE.....
OCH ANNAT .........
Citera
2000-10-19, 18:53
Medlem
Musik när man e ead...

trance trance trance...goliath, mysteryland, paul oakenfold, kay cee mm...de finns så mkt
Citera
2000-10-19, 19:19
Medlem
Musik när man e ead...

The Cure är udnerbart när man är eàd så länge man har någon att kramas med. Annars får la man gå ut i hagen och klappa korna ;)
Citera
2000-10-20, 03:34
Medlem
Musik när man e ead...

Grabbar, grabbar!

Tryck i er ett par tre snöflingor och ladda cd spelaren med HOLYMEN då ska ni få se på drag, vill jag lova!
Citera
2000-10-20, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Musik när man e ead...

ja Holy Men är verkligen över feta... Infected Mushroom är helt sjukt feta oxo och dansa till så mycket lixom.... fett som bara den

listan kan göras lång men det var mina 2 favorit förslag... ;)
Citera
2000-11-06, 08:47
Medlem
Musik när man e ead...

Jag har förresten kommit på att nästan all musik e juh skithärlig när man e ead... jag å en polare gick eade som fan till värsta typ inavelspuben en gång för at köpa ciggaretter och så när vi kom in så spelade dom typ magnus uggla och sån musik som jag hatar annars, men då så typ: hmm.. fan va shysst... fast det kan iofs bero på att vi kände igen oss i dom människorna som var där, det var juh liksom musik som dom tyckte om och då va dom glada och sprang runt å log liksom. Och det tyckte vi va så shysst... när alla log å va glada...
Så ja... det var nog omgivninen, inte musiken i sig... men en upplevelse va det.

Ha de bäst !

/ ronsan
Citera
2001-05-30, 12:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Musik när man e ead...

SWING!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto