• 1
  • 2
2024-12-31, 16:07
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 2.01. Ohörsamhet.

Hahaha, så nu bemödar du dig inte ens med att försöka maskera dina patetiska försök att bli av med mig din partiska djävla fitta

Varning för vad? Du glömde länka till inlägget jubelidiot.
Det var för 2.01 Ohörsamhet som framgår av medeelandet. Dvs inte för något specifikt inlägg utan pga upprepade varningar.

Eftersom Hobbymongo inte kan hitta fler inlägg att varna mig för så beslutar han helt sonika att fem dagar efter att han gett mig en totalt tvivelaktig varning så delar han ut en till varning baserat på att han varnat mig tidigare.

Det här är det mest flagranta exemplet på maktmissbruk jag någonsin bevittnat på Flashback.
Citera
2024-12-31, 16:17
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Eftersom Hobbymongo inte kan hitta fler inlägg att varna mig för så beslutar han helt sonika att fem dagar efter att han gett mig en totalt tvivelaktig varning så delar han ut en till varning baserat på att han varnat mig tidigare.

Det här är det mest flagranta exemplet på maktmissbruk jag någonsin bevittnat på Flashback.
2.01 är för upprepade varningar, dvs inte för något specifikt inlägg. Och det är inte jag personligen som barnet dig för detta utan det är en omröstning bland samtliga moderatorer där inläggen granskas och diskuteras vid behov. Finns det inga tveksamheter så fälls användaren, om inte så frias den
Citera
2024-12-31, 16:18
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
2.01 är för upprepade varningar, dvs inte för något specifikt inlägg. Och det är inte jag personligen som barnet dig för detta utan det är en omröstning bland samtliga moderatorer där inläggen granskas och diskuteras vid behov. Finns det inga tveksamheter så fälls användaren, om inte så frias den

Upprepande varningar, du menar dina två varningar som du sen ger mig en tredje varning för din djävla fitta
Citera
2024-12-31, 16:22
Medlem
Hobbybondes avatar
Bifogar PM-diskussionen så slipper tråden korgas. Även om vi kanske inte pratat klart
Citat:
Men jag hade iof inget mer att tillägga ändå.
Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 2.01. Ohörsamhet.

Hahaha, så nu bemödar du dig inte ens med att försöka maskera dina patetiska försök att bli av med mig din partiska djävla fitta

Varning för vad? Du glömde länka till inlägget jubelidiot.
Det var för 2.01 Ohörsamhet som framgår av medeelandet. Dvs inte för något specifikt inlägg utan pga upprepade varningar.
Citera
2024-12-31, 16:25
Citat:
Bifogar PM-diskussionen så slipper tråden korgas. Även om vi kanske inte pratat klart
Öh? Den är ju redan postad i trådstarten?
Citera
2024-12-31, 16:25
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Öh? Den är ju redan postad i trådstarten?
Sorry Fast mitt svar var iof inte med där
Citera
2024-12-31, 16:40
Citat:
Upprepande varningar, du menar dina två varningar som du sen ger mig en tredje varning för din djävla fitta
Och du har inte fått några andra varningar från andra mods?
Citera
2024-12-31, 16:49
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Och du har inte fått några andra varningar från andra mods?

Jag har fått en annan varning för 9 dagar sen.

Så, en varning 22/12

En varning 26/12 och en 27/12, båda av hobbybonde, och så en varning idag av hobbybonde för hans två tidigare varningar.

Jag har varit på Flashback i 17 år, aldrig tidigare har jag fått en varning för att jag blivit varnad.
Citera
2024-12-31, 16:55
Citat:

Så, en varning 22/12

En varning 26/12 och en 27/12, båda av hobbybonde, och så en varning idag av hobbybonde för hans två tidigare varningar.

Jag har varit på Flashback i 17 år, aldrig tidigare har jag fått en varning för att jag blivit varnad.
Tyckte två varningar lät lite lite för ohörsamhet, men då var det tre då. Lite rimligare.
Citera
2024-12-31, 16:57
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:

Så, en varning 22/12

Du har inte blivit "varnad för att ha blivit varnad". Du har inte fått en varning alls utan du har fått en avstängning pga upprepade varningar. Vilket du för övrigt har fått ganska många gånger tidigare också.

Det blev nog något fel vid omröstningen så du fick en varning istället för an avstängning. Ber om ursäkt för det. Det kommer att ändras till avstängning
Citera
2024-12-31, 17:05
Medlem
fittanstickerframs avatar
Citat:
Det blev nog något fel vid omröstningen så du fick en varning istället för an avstängning. Ber om ursäkt för det. Det kommer att ändras till avstängning

Garvar ihjäl mig. Användaren "One2Many" som tyckte han fick en varning för mycket fick alltså rätt och vann en avstängning istället.

TS, reglerna är ju solklara här. "Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning." Du skulle tagit din varning och hållit huvudet lågt, men nu ses vi väl om en vecka igen istället.
Citera
2025-01-01, 10:32
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittanstickerfram
Garvar ihjäl mig. Användaren "One2Many" som tyckte han fick en varning för mycket fick alltså rätt och vann en avstängning istället.

TS, reglerna är ju solklara här. "Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning." Du skulle tagit din varning och hållit huvudet lågt, men nu ses vi väl om en vecka igen istället.

H*n "vann" ju ingenting utan fick den avstängning h*n skulle ha. Att det blev någon hickup vid själva utställningen är en annan sak vilket iofs är märkligt då det inte ens borde vara tekniskt möjligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in