• 1
  • 2
2024-12-31, 12:49
Medlem
Run3s avatar
Hej alla,

Var drar ni gränsen för när man blir en cuck?

Jag har ett par scenarier att ta ställning till
  1. Att importera en kvinna med barn: Om man väljer att gå in i ett förhållande med en kvinna som redan har ett barn från en tidigare relation, är man då en cuck? Självklart innebär detta att ta hand om barnet som inte är ens eget biologiskt. Gör det någon skillnad ifall det än en importfru?
  2. Fru sparar ägg för framtida befruktning: Om man låter sin fru spara sina ägg för att möjliggöra befruktning med en annan mans spermier ifall man skulle dö i förtid, är man då en cuck?
Vad tycker ni? Är dessa handlingar tecken på en svag eller stark karaktär?

Var skulle ni tolerera innan ni skulle säga att man har blivit en cuck?
Citera
2024-12-31, 12:59
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hej alla,

Var drar ni gränsen för när man blir en cuck?

Jag har ett par scenarier att ta ställning till
  1. Att importera en kvinna med barn: Om man väljer att gå in i ett förhållande med en kvinna som redan har ett barn från en tidigare relation, är man då en cuck? Självklart innebär detta att ta hand om barnet som inte är ens eget biologiskt. Gör det någon skillnad ifall det än en importfru?
  2. Fru sparar ägg för framtida befruktning: Om man låter sin fru spara sina ägg för att möjliggöra befruktning med en annan mans spermier ifall man skulle dö i förtid, är man då en cuck?
Vad tycker ni? Är dessa handlingar tecken på en svag eller stark karaktär?

Var skulle ni tolerera innan ni skulle säga att man har blivit en cuck?

När ens partner ligger med andra och du är okej med det eller när tjejen visar tydliga signaler att du inte får henne men fortsätter ändå ösa med kärlek och pengar/saker.
Citera
2024-12-31, 13:04
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
När ens partner ligger med andra och du är okej med det eller när tjejen visar tydliga signaler att du inte får henne men fortsätter ändå ösa med kärlek och pengar/saker.
Så enligt dig är dessa scenarier (att ta hand om en partners barn från en tidigare relation eller att tillåta en framtida befruktning med en annan mans spermier) inte cuck-beteende?
Citera
2024-12-31, 13:11
Avstängd
KebabMedWhiskys avatar
Om man låter sin tjej spendera tid med män, irl eller online.
Citera
2024-12-31, 13:12
Medlem
smickras avatar
Citat:
Så enligt dig är dessa scenarier (att ta hand om en partners barn från en tidigare relation eller att tillåta en framtida befruktning med en annan mans spermier) inte cuck-beteende?

Lille vän, du verkar inte ha en susning om vad cuck betyder. Googla det och återkom.
Citera
2024-12-31, 16:31
Medlem
LarryHoovers avatar
Citat:

Skillnad på den biologiska definitionen och den definition som används idag
Citera
2025-01-01, 07:24
Medlem
UppmarksamhetsHoras avatar
Män som är sexister och alltid tar parti med kvinnor no matter what är cucks.
Det har ju varit flera bossiga kommandoror i hetluften senaste tiden. Kan garantera att det runt dessa fanns män som alltid tog deras parti hur illa de än bad sig åt. Dessa är cucks.
Visst sedan betyder cuck ordagrant något annat, men det är inte så ordet används idag. Cucks är typ manliga feminister.
Citera
2025-01-01, 20:27
Bannlyst
Den första. Och Att man är så desperat efter någon, vem som helst, och inbillar sig att den första bästa man får tag i är någon man ”älskar”. Suck alltså… Det funkar inte så.

Det roliga är att män som importerar fruar alltid skyller ifrån sig. Det är svenska kvinnor det är fel på, hahaha
Citera
2025-01-02, 11:57
Medlem
Citat:
[*]Fru sparar ägg för framtida befruktning: Om man låter sin fru spara sina ägg för att möjliggöra befruktning med en annan mans spermier ifall man skulle dö i förtid, är man då en cuck?

Vem fan gör detta ens? Vill man verkligen ha barn ser man väl till att skaffa det inom rimlig tid? Skulle man plötsligt dö innan det är dags är det en risk man får vara beredd att ta, då det är en risk som normalt sett är väldigt liten.
Citera
2025-01-10, 12:34
Medlem
halaltarzans avatar
Kom och tänka på den här tråden när jag hade tvättstugan i morse och jag bl.a. tvättade min kärrings underkläder. Jag är nog en liten cuck i alla fall, för så gör väl ingen riktig karl?
Citera
2025-01-19, 22:30
Medlem
Jag är man i yngre medelåldern och barnlös av olika orsaker.

Hade absolut kunna inleda en seriös relation med en kvinna med barn sedan tidigare. Det är då min plikt som man att agera nån slags stand-in-pappa åt dem. Jag har inga som helst problem med det.

Finns ett talesätt som säger att det krävs en hel by för att uppfostra ett barn. Problemet är att vi inte har byar längre och att det är tabu att fostra andras barn, eller främlingars. Så vi har nu flera generationer av illa uppfostrade slynglar som springer runt och härjar.

Men en förutsättning för att inleda en sådan relation vore att kvinnan var helt klar med sin exman dvs pappan till barnet/barnen och att denne inte skulle kunna lägga sig i hennes nya relation. Skulle dock givetvis ha respekt för pappans relation till barnen.
Citera
2025-01-19, 22:43
Medlem
Hogerfotads avatar
Vänta nu, jag trodde chuck var när man lät en annan man spruta i sin frus fitta och hon sen tvinga dig till cleanup och njöt av det. Kanske sett fel filmer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in