• 4
  • 5
2025-04-27, 00:31
Medlem
Om himlen öppnar sig för någon som är indränkt i fotogen och dessutom är en jude.. ja du.
Citera
2025-05-05, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Denna tråd handlar inte inte om eventuella arabiska eller palestinska förbrytare. Denna tråd handlar inte om en förljugen relatitivetet kring brottsliga handligar mot civil befolkning. Sk. off-topic inlägg kommer anmälas och moderartorer kommer få stå tills svars inför Gud för att låta denna allvarliga tråd spåra ur.

Bibi, Benjamin Netanyahu, är den man som har störst makt i moderna staten Israel. Sedan oktober han hans soldater och underodnade politiker fört krigshandligar som går att likställa med folkmord. Påver Franciskus har varnat om att undersökningn måste till . Bibis folk svarar med att sammankalla Heliga Stolens nuncio i staten Israel.

Inte bars påven utan diverse stater, ickstatiliga organisationer (NGOs) och FN-myndigheter har uttryck sin oro inför massakern av sk. palestinier.

Ja vad tror folket här angående Guds bemötande av Bibi?
Du är en narcissist lol. (Det mörkade)

Det är dessutom okristligt att prata öppet om vem och vem som inte kommer hamna i himlen.

Jag kan ej ta ställning till vad som kommer ske med honom ur ett kristligt perspektiv.
Citera
2025-05-05, 08:05
Medlem
Människor som han skulle aldrig vara så dum att de la något i "guds" händer.

De anser att de är gud.
Citera
2025-05-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
När jag kom upp så skulle jag övertalat honom att satsa på att bygga ett sekulärt paradis. Det skulle bli grejer det.
*Ner.

Seuklärt paradis är själva definitionen av den marxistiska utopin, dvs, helvetets avgrund.

Hur ofta runkar du till Bibi, i snitt per dag?
Citera
2025-05-24, 00:47
Medlem
Nej eftersom det inte finns någon himmel.
Citera
2025-05-26, 18:36
Medlem
Jag vill uppmana er, mina bröder och systrar, att be för denne herres själ. Samveter måste fram och ta plats i hans tankar. Än finns det hopp!

Många kommer att rensas, renas och luttras, medan syndarna fortsätter att synda, utan att förstå detta – men de insiktsfulla skall förstå det

Daniel 12:10

Insikt är visserligen en Guds gåva.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här