Jag tror de står lite på glänt iaf. Jag ångrar att jag skrev dumt om Aschberg tidigare idag, han är ju ändå en av hans utvalda, det känns dumt att vara dum mot just de som gud säger är hans enda utvalda då nu när det ändå är söndag och allt. Jag tror tåget har gått för mig ändå. Kanske 2 miljoner år i skärselden som allra bästa, men då har jag ändå tur dessutom.
Lustigt också när man lär sig att namnet Scythopolis är namnet på Norra Israel, och att det enda folket de ej skonade när de rövknullade Mena var just Judea. Idag är det lyckligtvis Beer Sheva igen. Straffet gud gav dom verkar vara över snart.
Bibeln pratade ju ändå om skyterna flera gånger också.
1 bHere there is not Greek and Jew, circumcised and uncircumcised, barbarian, Scythian, slave,5 free; but Christ is call, and in all.
https://biblia.com/bible/esv/colossians/3/11
Sammanträffandet med att assyrierna förvisade norra delen av Israel exakt samtidigt som skyterna först dök upp någonsin i ngn som felat dokumentation och de förvisades också upp norr. Alltså Kaukasus/Ryssland området. De dömdes ju till att spridas ut över världen, som inte var deras. De tio förlorade stammarna känns rätt lätta att identifiera om man bara har tillräckligt stark dödsdrift.
Och här är vi nu ändå ju.
Jag hoppas Jared Kushner (Chabads allra tyngste kugge) som fått ansvaret av svärefarsan Trump (smart, nu är hans dotter och ätten därmed skonad från det där som Chabad verkar tala så hjärtligt om på sin egen hemsida. Det där med att tiden för Redemption snart är inne.
Det är dessutom illa att Putin inte alls var ngn hjälte som sparkade ut de judiska oligarkerna för deras svinerier. Enligt Politico, som jag verkligen inte ser syftet att just de ljuger om detta, NMR kanske hade varit mer lugnande, men det var Chabad som såg till så Putte blev president över vårt gamla härliga Gårdarike.
Berel Lazar som är chefsrabbin kallas ju ändå hans högra hand, jag önskar det vore så simpelt som att han runkar av han ibland när han varit extra snäll mot hans vänner. Och väninnor.
Jag har mkt svårt att se ett bättre tillfälle än de kommande fyra åren för att Israel ska kunna lyckas med de målen som Nettan ändå skryter öppet om, och han har ju även personliga skäl att kriget fortsätter och aldrig slutar, minns folk inte att folk var bindegalnä på han å krävde hans fängslande?
Hamas kom som en kyss från en godhjärtad eskort som ger dig råd om allt möjligt. Horvägen kan stöta på en del problematiska stenar ju. Därmed också insikter. Hon måste sluka visdom lika Poetiskt som hon slukar säd. Nordicismen säger Norden är the womb of the nations..
Chabad säger lite tvärtom tyvärr. Kanske kan de räddas om ngn smyger in en dansk Gefjon eller en Folke Filbyter i kvinnlig skepnad och utföra sina kabbalistiska sexmagi på någon som har krafter nog att avbryta profetiorna som skall uppfyllas. Men jag tror ändå döden är nära nu.
Hela Syriens armé är ju fan förstörd totalt och alltså därmed också Irans vägar till Libanon så Libanon är ju lika körda som min självbevarelsedrift verkar vara. Men men.. Libanon har ju de bergen de behöver för de klassiska offerriterna så jag förstår dem ändå. Det regnar ju redan missiler över Iran så det verkar ju ganska tydligt vad som kommer hända.
Gud varnade ju starkt för canaaniternas inblandning i Judas ätt. Men det var faktiskt de som blev lurade, Judarna är också offer för sin mänsklighet. Varför måste synden alltid vara så lockande?
Men vi har ju som tur var Lillith att hoppas på. Ni vet hon tredje personen i Edens lustgård som vägrade lyda yahew eller tage eller vad han nu hette. Hasse med.
Eller Tamar som var den de hyllar mest av alla, dessa Chabadisar. Hon lurade ju sig till att knulla sig in i ätten oxy förpesta den med canaaniternas. Fan vad fittan både kan förstöra och samtidigt rädda mig. Motsatsernas förenande känns långsökt.
Men det finns ju också den kvinnliga sidan av gud som ni vackra fina själar som ändå är dagens kristna faktiskt är:Elohim/Elokim. Hennes ord kändes tryggande enligt alla officiella källor jag nästan kan utantill nu, så sorry Aschberg, jag vet ju redan att d är kört så onödigt å bråka med vinnaren bara för att jag bara är typ halvjude och ingen äkting som ni.
Shehkinhah finns ju annars också som ett till hopp. Tacka fan för att den orala Torahn ändå.
Jezebel då? Hon beskrivs ju som den ondaste människan i hela Israel. Chabad verkar tänka mer positivt. Det är bra att tänka positivt.
Men eftersom de så tydligt sen också säger att 7 canaan-nationer och alla deras ättlingar till amoriterna och amalekiterna, de ska utrotas vartenda en. De enda som ska räddas råkar också av slumpen vara just de tre länder som idag är Saudiarabien, Jordanien och egyptiern. Deras enda allierade ju bara.
Amoriterna grundade ju tyvärr Babylon, grekerna är ättlingar till Edomiterna pga Alexander den…kortsiktige… Babylon förklaras tydligt också sen via folkvandringar och krig och fan vet allt bli till Romerska civilisationen. Den grekiska . Romersk-grekiska. Alla ättlingar ska utrotas och jagas till världens ände ändå enligt dom så…. Every seed of Rome också, så Englands totala förstörande av katolska kyrkan kmr inte rädda dom tyvärr.
Molochdyrkan i Libanon. Tredje templet byggs och heliga mosken rivs ner. Libanon och Iran tas över helt (Syrien redan avklarade, tack för all info svensk media!)
Gudinnan El är vår sista chans men det är ju ändå mamma till demonen Baal så d känns spontant ganska svårt. Nettan är ju tyvärr på deras sida. Förstår någon ens vad detta innebär att de vill återskapa gränserna i Canaan? Förutom total hegemonin i mena då förstås när Iran slitas isär i inre motsättningar och sen totalt förstörs.
Asotereh finns ju också som de öppet dyrkar. Kvinnorna e enda chansen så. Asherah skall ej få glömmas bort heller. Synd kristna inte vet ngt bara.
Och
Tur man är bindegalen så Ingen kmr ta mig seriöst men det är nu eller aldrig, speciellt enligt dom själva, o man googlar amalekiter amoriter och ser att det är samma folk.
Glada vibbar:
https://www.chabad.org/kabbalah/arti...he-Nations.htm
Denna sidan ser gamal ut men motbevisa mig att den inte är officiell så får du allt jag äger.
http://www.jewish-history.com/cresson/cresson25.html
https://www.chabad.org/therebbe/arti...ish-People.htm