2024-12-23, 08:57
Medlem
Smurfen22s avatar
Hej!

Behöver hjälp här, är inte så erfaren av droger men har testat lite sporadiskt genom åren.

Tar ladd ibland på fest, utom det har jag testat lite som cannabis, mdma och synt (3cmc)

Nu skulle jag köpa 3cmc för första gången på länge, men har förstått att det är dåligt med det i stan.

Sp slutade med att jag köpte en påse igår, det va krossat och uppenbart inte synt, tog 2-3 linor totalt.

Först blev jag superspeedad, på ett annat settän synt, men efter 2-3 timmar började jag bli paranoid, förstog inte själv att jag va paranoid, men tänkte typ att jag pratade långsamt, inte hittade ord osv.

Men när jag berättade det för mina vänner fattade dom inte vad jag pratade om.

Detta va igår, nu när jag vaknade sittwr fortfarande paranoian i delvis, vad kan jag ha fått i mig, och vad kan jag göra mot paranoian?

Tack!
Citera
2024-12-23, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Hej!

Behöver hjälp här, är inte så erfaren av droger men har testat lite sporadiskt genom åren.

Tar ladd ibland på fest, utom det har jag testat lite som cannabis, mdma och synt (3cmc)

Nu skulle jag köpa 3cmc för första gången på länge, men har förstått att det är dåligt med det i stan.

Sp slutade med att jag köpte en påse igår, det va krossat och uppenbart inte synt, tog 2-3 linor totalt.

Först blev jag superspeedad, på ett annat settän synt, men efter 2-3 timmar började jag bli paranoid, förstog inte själv att jag va paranoid, men tänkte typ att jag pratade långsamt, inte hittade ord osv.

Detta va igår, nu när jag vaknade sittwr fortfarande paranoian i delvis, vad kan jag ha fått i mig, och vad kan jag göra mot paranoian?

Tack!

Sluta knarka! Du riskerar att fastna i paranoian!
Citera
2024-12-23, 11:01
Medlem
Room531s avatar
Fråga den du köpte av vad fan du fick för något?
Citera
2024-12-23, 11:34
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Hej!

Tack!
Jag vet knappt vad du har tagit dom här konstiga substanserna men om det tillhör stimulanter på något vis paranoia kan ske därför blandar nästan alla in benzos i mixen när dom ska sova eller för att varva ner.

Att inte ha några benzos tillgängliga när man drar kokain eller något det är rena självmordet dagen efter står du ut med det?
Senast redigerad av Congelado 2024-12-23 kl. 11:36.
Citera
2024-12-23, 22:20
Medlem
Oavsett vad det gäller för substans så är mitt svar och råd till dig att sova, så fort du bara kan.

Ju längre du är vaken och stannar i detta tillstånd så skadar du din hjärna och hämnar din chans att ta dig tillbaka.

Och ja, bara för att det gått bra gången innan och även denna gång så betyder det inte att att nästa inte är det. ta ett break från droger, skärp till dig och träna etc.

Sen återkom.
Citera
2025-01-02, 02:02
Medlem
Mr.RedHats avatar
Äta, vila och sova är mitt råd. Alternativt uppsök läkare och be att få antipsykotiska utskrivet.

Ser att det var ett tag sedan du postade, så hoppas du kommit till bukt med de problem du upplever.

Råder dig även att lyssna på ovanstående, se nedan.
Citat:
Ursprungligen postat av krrrazy
Oavsett vad det gäller för substans så är mitt svar och råd till dig att sova, så fort du bara kan.

Ju längre du är vaken och stannar i detta tillstånd så skadar du din hjärna och hämnar din chans att ta dig tillbaka.

Och ja, bara för att det gått bra gången innan och även denna gång så betyder det inte att att nästa inte är det. ta ett break från droger, skärp till dig och träna etc.

Sen återkom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in