2024-12-22, 06:55
Medlem
Tyckte det var mer jmt n siffrorna visa.
.mste se om fighten fr folk skriker rn.
2024-12-22, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Den senaste vite mannen som kunde verkligen boxas var Vitali Klitschko.

Dom hr 2 r och var s jkla trkiga att se p.
Samtidigt fick klitschko stryk av joshua och joshua fick stryk av usyk men ven duboius, och usyk slog ven dubois.

Vet att styles make fights men nd, det r ingen tvekan om att usyk t teknisk bra.
2024-12-22, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagskatilltuppen
Jahap det dr var den sista tungvikarmatchen av vrde inom boxningen. Har varit en frjd att se Fury. Andra viktklasser r fr mig ointressanta.

r det bara jippon ala youtubers som gller framver?

Canelo hller vl fortfarande p och r kul att se?
Tank och garcia?

Jag tror vi fr se dubois vs usyk 2 hrnst. Verkar logiskt
2024-12-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HayabusaMannen
Den senaste vite mannen som kunde verkligen boxas var Vitali Klitschko.

Dom hr 2 r och var s jkla trkiga att se p.

Den senaste svarta mannen som kunde boxas var Holyfield, om vi pratar tungviktare.
2024-12-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Samtidigt fick klitschko stryk av joshua och joshua fick stryk av usyk men ven duboius, och usyk slog ven dubois.

Vet att styles make fights men nd, det r ingen tvekan om att usyk t teknisk bra.

Klitschko var gammal d,samt att det inte var Vitali utan hans bror.
2024-12-22, 10:30
Medlem
Citat:
Canelo hller vl fortfarande p och r kul att se?
Tank och garcia?

Jag tror vi fr se dubois vs usyk 2 hrnst. Verkar logiskt

Ja blir garanterat usyk vs Dubois
2024-12-22, 10:48
Medlem
Prokloss avatar
Usyk vann terigen och rtttvist.

Mrkligt att folk kan ifrgastta! Alla 3 domarna hade honom som vinnare.

Dessutom de hade fr frsta gngen en AI domare med och ven AI domaren hade Usyk som klar vinnare. Ja blir ju nstintill ljligt nr man d ska sga emot.

Hur som helst, kan ngon frklara varfr man bara kr 12 ronder nummer? 15 r ju klassiska ja Ali vs Frazier i Manila 15 ronders match ofta de 3 sista ronderna som blir utslagsgivande
2024-12-22, 12:26
Medlem
rex144s avatar
Fury lovade infr fighten att han skulle dominera och aldrig backa....
Men han hll sitt lfte bara i de tv frsta ronder.
Domarna dmde 7-4 ,det r i verkant, men 7-5 r mer rttvist.

Fury gjorde fr lite fr att vinna. Fury vgade inte attackera, han var rdd fr Usyk.
Senast redigerad av rex144 2024-12-22 kl. 12:28.
2024-12-22, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Fury lovade infr fighten att han skulle dominera och aldrig backa....
Men han hll sitt lfte bara i de tv frsta ronder.
Domarna dmde 7-4 ,det r i verkant, men 7-5 r mer rttvist.

Fury gjorde fr lite fr att vinna. Fury vgade inte attackera, han var rdd fr Usyk.

rligt stundtals sg Fury nrmast frvirrad ut och vntade ibland nstan p bara f en vnster hook frn Usyk utan att ens skydda sig eller sl tillbaka, jag tror han super igen, det dr med inte prata med frugan osv = urskt fr supa utan att hon ska lgga sig i

Efter frra frlusten cirkulerade det ett klipp p en grisfull Fury hur kta de var i tidsmssigt vet jag inte men jag skulle inte bli frvnad
2024-12-22, 13:01
Medlem
Mnsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trazi2
Den senaste svarta mannen som kunde boxas var Holyfield, om vi pratar tungviktare.
N, Lennox var en klass bttre. Holyfield ocks bra nr han var som bst, men han var ju egentligen en uppumpad cruiserviktare om man ska vara petig.
2024-12-22, 13:27
Medlem
Citat:

Jepp och det var Vladimir. Vitalis lillebror. Men han var inte heller nn dlig. Utan Vladimir var ocks vrldsmstare. Och hans stats var inga dliga heller.
Total fights 69
Wins 64
Wins by KO 53
Losses 5

Men Vitali. Den Klitschko jag menade frn frsta brjan. Han var ju helt otrolig boxare. Han var en knockout maskin, med bara 2 frluster. Och bda frlusterna kom genom att domaren avbrt matchen pga. skada. 1 mot Lennox Lewis dr Vitali ledde med pong, men han fick en olycklig cut i gonbrynet. 2 mot Chris Byrd dr Vitali fick s pass ont i sin axel eller nt att han tvingades avbryta. Dr ledde han med pong ocks. Hr r hans stats.
Total fights 47
Wins 45
Wins by KO 41
Losses 2

(FUN FACT: Vitali vart aldrig nnsin knockad ner av ngon motstndare i ngon av ronderna han boxades)
2024-12-22, 17:21
Medlem
rex144s avatar
Fury var s jvla rdd fr Usyk, de enda gnger han visade aggression var i clinch nr han med den ena handen hll honom runt halsen och med den andra frskte mata slag ,vilket r frbjudet i boxning.
Patetisk Fury var hjlpls och i clich frskte han klmma hans huvud och riva ansiktet med naglarna... men han glmde att han hade handskar p sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in