2024-12-21, 21:25
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Matchtråd för kvällens gala med Fury vs Usyk 2 som huvudmatch.

Galan har redan startat och galans huvudmatch där Fury förväntas förlora igen börjar runt kl 23 svensk tid.
2024-12-21, 21:28
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
2 matcher efter denna och sen huvudmatch om jag förstått det rätt.

Fury förväntas förlora? Det är bara lite drygt 2x pengarna på Fury. Jag tror han vinner. Är det inte konstigt att han får slåss med så långt skägg? Trodde det var emot reglerna?
2024-12-21, 21:35
Medlem
milky81s avatar
Kan man streama matchen olagligt och enkelt någonstans??
2024-12-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milky81

Ja men dazn som har rättigheterna har julerbjudande med 3 mån gratis annars. Du verkar inte vara förmögen hitta fulstream på eget bevåg så bara ett lagligt tips.
2024-12-21, 22:06
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milky81

Jag tror att du kan bli bannad om du frågar sånt rakt ut...

Sedan tänker jag själv lite likadant, men jag ska ta tåget tidigt som F-n imorgon bitti och vet inte om jag orkar hålla mig uppe och "dygna", som kidsen visst säger numera.
2024-12-21, 22:07
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Ja men dazn som har rättigheterna har julerbjudande med 3 mån gratis annars. Du verkar inte vara förmögen hitta fulstream på eget bevåg så bara ett lagligt tips.
Hur får du upp 3mån gratis? Det enda jag får upp är 7 dagar gratis. Jag fulstreamar just nu men kommer bita i det sura äpplet (jag hatar DAZN) och köpa matchen på DAZN om det strular med fulstreamen.
2024-12-21, 22:08
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Jag tror att du kan bli bannad om du frågar sånt rakt ut...

Sedan tänker jag själv lite likadant, men jag ska ta tåget tidigt som F-n imorgon bitti och vet inte om jag orkar hålla mig uppe och "dygna", som kidsen visst säger numera.
Huvudmatchen börjar om en timme ungefär så du behöver inte dygna.
2024-12-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Hur får du upp 3mån gratis? Det enda jag får upp är 7 dagar gratis. Jag fulstreamar just nu men kommer bita i det sura äpplet (jag hatar DAZN) och köpa matchen på DAZN om det strular med fulstreamen.

Kanske var något personligt erbjudande jag fick per Mail. Ska jag vara ärlig är det inte värt teckna via dom direkt. Såg match 1 via fulstream och hade perfekt bild och ljud medan en vän som köpte via dazn klagade på lagg.
2024-12-21, 22:11
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Det låter ju ganska nice :-)

Imorgon ligger våra liv i SJ:s händer... Till Skåne från Västmanland, men måste ta tåget via Göteborg etc...

Hoppas på en bra match, Usyk måste vara en av Englands mest populära utländska motståndare.
2024-12-21, 22:15
Medlem
Citat:

Citat:

Imorgon ligger våra liv i SJ:s händer... Till Skåne från Västmanland, men måste ta tåget via Göteborg etc...

Hoppas på en bra match, Usyk måste vara en av Englands mest populära utländska motståndare.

Vi får se när Furys andra förlust drar igång. Enligt kabun här i annan tråd så är det vid 23 tiden men enligt flashscore.com är det vid 00. Oavsett så kommer du inte behöva dygna.
2024-12-21, 22:17
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Citat:

Ska vi gissa på att zigenaren vinner så det måste bli en tredje match..
2024-12-21, 22:19
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jan.Itor
Ska vi gissa på att zigenaren vinner så det måste bli en tredje match..

Det låter som en mycket smart gissning. "Greedy Belly" tar hem detta, sedan kommer Usyk att få till stånd en tredje match. Lite typiskt dagens boxning, tyvärr. Jag är ändå lite förvånad över att Fury är en sådan underdog, när man ser till bettingsajterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in