2024-12-21, 15:41
På den autonoma hemsidan Gatorna skrivs följande uppmaning:

https://gatorna.info/threads/skicka-...ll-luigi-3766/

Är det politiskt motiverat att skicka brev till en mördare? Han sköt chefen på United health.
Citera
2024-12-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumanComputer

Är det politiskt motiverat att skicka brev till en mördare? Han sköt chefen på United health.

Både extrema höger och vänster människor rättfärdigar mord, terrorism och andra grova brott så länge det är i linje med deras livsåskådning. De är alla samma smuts precis som han som väntar på sin avrättning.
Citera
2025-04-21, 02:54
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumanComputer

Det är ju just politiskt motiverat som det är. Offret var ett svin. Han var stenrik men skulle till varje pris bli ännu rikare genom att neka så många fattiga som möjligt sjukvård.
Citera
2025-05-12, 20:47
Medlem
Longest-covids avatar
Kommer SÄPO och FBI kolla mig om jag undertecknar mitt namn?
Citera
2025-05-12, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Kommer SÄPO och FBI kolla mig om jag undertecknar mitt namn?
Knappast. Man ska inte mörda människor men i detta fall kan jag hålla med vänstern att fanskapet förtjänade det.

Har svårt att ha empati för människor som låter människor dö för att tjäna 100 miljarder extra. Utöver de 100 miljarderna man redan tjänar..

Finns miljoner mördade människor som förtjänat det mindre än den VD:en
Citera
2025-05-12, 21:04
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Knappast. Man ska inte mörda människor men i detta fall kan jag hålla med vänstern att fanskapet förtjänade det.

Har svårt att ha empati för människor som låter människor dö för att tjäna 100 miljarder extra. Utöver de 100 miljarderna man redan tjänar..

Finns miljoner mördade människor som förtjänat det mindre än den VD:en

Jag vill fortfarande kunna resa till USA. Hade varit sjuk intressant att brevväxla, men det tycker väl tiotusentals andra bittra jävkar också
Citera
2025-05-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Longest-covid
Jag vill fortfarande kunna resa till USA. Hade varit sjuk intressant att brevväxla, men det tycker väl tiotusentals andra bittra jävkar också
Ja då ska du nog skippa brevandet.

Inte bara för den sakena skull dock, det är jävligt lökigt överlag att simpa och beundra människor i hans position.

Du gar mer nytta av att lägga tiden på att läsa böcker istället. Då kommer du finna bra mycket bättre "hjältar" än så.

Så bara gå vidare, du har inget att tjäna på här i livet med att leva dig in i en annan mans liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in